9/23/2006

Sutlac mi???


Rice to Riches

Bazi yerler vardir, yasadiginiz sehri sizin icin ozel kilan, her ziyarete geleni, kolundan surukleyerek goturdugunuz, aslinda ziyaretcilerden ziyade sizin menfaatleriniz icin gidilen bir yerden bahsediyorum. Sizin sirriniz nedir bilmiyorum ama benim icin bu sirrin adi "Rice to Riches". Tek kelime ile ozeti, sutlac.

Evet evet yanlis duymadiniz, ben bir sutlac canavariyim. Dr. Oetker'in sutlac paketlerini cok kisa surede bitiren, uzerine degisik aromali dondurmalari koyup, findik, fistik ile susleyen bir canavardan bahsediyorum. Dr. Oetker yetmezmis gibi bir de New York SoHo'da, bir sutlacci acilmasin mi? Pes dogrusu, hes dogrusu diyorum. Tatlici olur anlarim da, sadece sutlac??? Akillara zarar 24 cesit sutlac cesidi, duvardaki komik mesajlari, fakat en onemlisi sanfistikli sutlaci ile kalbime yer eden, Metropolitan Muze'sinden sonra misafirlerimi goturdugum ikinci yer. Aslinda karsisinda da cok sevdigim bir yer daha var ama onu baska bir posta saklayacagim.

Eger yolunuz SoHo'ya duserse, sutlac sevmeseniz bile bir ugrayin derim, sadece sirin dukkanlari bile bu kapidan girmek icin yeter.

Location : 37 Spring Streetbetween Mott and Mulberry St,New York City - 212.274.0008

Open: Sun-Thu 11am-11pm;Fri & Sat 11am to 1am

Video : Sitti - Para Sa Akin

1 comment:

  1. circirimmmmmm nerelerdesin yahu?? ne bitmez tatilmis diye kiskanmaya baslamistim. Ahh bileydim sutlac canavari oldugunu, Istanbul'da kurtulusun yoktu ya neyse tatilde oldugun icin kurtardin.

    ReplyDelete