10/05/2006

Flash News!!!! Annie Leibovitz Barnes & Noble'a geliyor!


Oct 10, 2006-07:00 PM
Annie Leibovitz: A Photographer's Life: 1990-2005
Barnes & Noble Booksellers Union Square,
Union Square, 33 East 17th Street, New York, NY 10003, 212-253-0810
Events are subject to last-minute change. Please call the host store to confirm.

Ilk kez sergisine Washington DC'de gitmistim ve o gun bugundur, gordugum her portre fotografi beni inanilmaz etkileyen fotografci New York'a sevenleri ile bulusmaya geliyormus. Bunu kesin kacirmayin derim ama benimertesi gun kabus bir sinavim var :-((((( ben ne olacagim? Off neyse beni bosverin, mutlaka ne yapip edip gidin, kendi sesinden, fotograflarinin hikayesini dinleyin en iyisi.

2 comments:

  1. muhtarcim kacmaz bak bir bir saatligine de olsa ugra diyecegim ama bilirim o bir saatlerin nereye vardigini....sinavinda basarilar:)

    ReplyDelete
  2. aaah elif'cigim ne guzel demissin.. ama icim gidiyor, ne yapsamda gitsem diye karar kara dusunuyorum... cuma/ctesi/pazar /ptesi kutuphanede olayaim diyorum, sonra annie'yi gormeye, duymaya, resimlerini cekmeye gideyim ama bakalim evdeki hesap carsiya uyacakmi...

    ReplyDelete