11/29/2006

Brooklyn Koprusu'nden dugun manzaralari (Wedding Snapshots from Brooklyn Bridge)





New York'ta yasanilan telastan dugunlerde nasibini alir. Resepsiyon oncesi limuzunlerle, ya Central Park'a gidilir, ya Battery Park'a, ya da ...... Brooklyn Koprusu'ne.
Central Park'in inanilmaz guzel sonbahar goruntuleri varsa da, Brooklyn Koprusu'nun manzarasinin en azindan onun kadar guzel oldugunda, pek cok kisi hem fikir olmali ki, arkadasimin dugunu icin resim cekimine gittigimde onlarca gelinin , bu manzarayi olumsuzlestirmak icin sirada oldugunu gordum.

8 comments:

  1. Fotoğraflarının bir kısmını wallpaper olarak kullanıyorum :) Telif hakkı filan ister misin acaba:)??

    ReplyDelete
  2. gelince bir kahveni icerim, odesiriz.. Ne dersin?

    ReplyDelete
  3. Anonymous11/30/2006

    limuzin ustu sampanya, benim bu romantiklikten haberim yoktu, buyuk kayip.

    brooklyn koprusu muhtesem bir manzara, bizimde fotolarimiz var oralarda ama didiii seklinde titrek halde, eldiven-atki-bere kombinasyonlariyla :))

    banane bende sampanyali limuzin isterim :)

    ReplyDelete
  4. Banu, keske gecen haftasonu burada olsaydin, muhtesem bir hava vardi (bakiniz resimler)... Binlerce New York'lu gibi hava guzel olunca, bizde koprude yurumeye karar verdik, ve sonuc bu fotograflar :-)

    gecenlerde bir dugunde maid of honor oldugumdan sabah 8'den, gece yarisina kadar limo daydim.. sonra metroya binmek cok agrima gitmisti ;-)) Hele farelerin cirit attigini gorunce, ben limomu isterim diye cioglik atacaktim.

    ReplyDelete
  5. Sevgili New York Muhtarı;
    Houston'dan Merhaba!Bir süredir, bana oldukça ilginç gelen gözlemlerini,postlarını zevkle takip ediyorum. Son posta biraz itirazım var.Ne yazık ki, dünyanın en önemli coğrafyalarından biri olan İstanbul&Boğaz; sözünü ettiğiniz yerlerin gerisinde kalıyor.Bu da, bizim, kendi elimizdeki ürünü pazarlayamadığımızı gösteriyor. Oysa, Avrupa'nın burnunun dibindeki öylesi bir atmosfer; bence, evlilik atmosferi için biçilmiş kaftan ama...Sevgiler

    ReplyDelete
  6. Sevgili Gezgin, dunyanin pek cok yerine gitme imkanim oldu ve dedigin gibi Istanbul & Bogaz ikilisinin eline kimse su dokemedigini kendi gozlerimle gordum. Ama sanirim biz turkler, dogal guzellikler yerine, studyo resimlerine daha mi bir seviyoruz anlamadim, simdiye kadar Amerika'dan giden gelinler disinda, sokaklarda, parklarda, canim Istanbul Bogazi'nda resim cektiren gormedim.

    ReplyDelete
  7. Anonymous11/30/2006

    ayy ne güzel, ne romantik fotoğraflar,çok beğendim ve kısa 1 filmmiş gibi seyrediyorum, bence bunlardan güzel 1 müzik eşliğinde klip bile olur;) youtube da yayınlanır hımmm:D
    yorumları okurken boğazın eşsiz manzarasında neden kimsenin fotoğrafı yok konusunda ise, burada herkesin "kendince" bir koşuşturması, öyle dursam yoldan geçen ne der kaygısı var sanıyorum ve en önemliside pazarlama...
    ahh ahhh...normal zamanda bile kaçımız köprüden yürüyerek geçip fotoğraf çekiyoruz ki, neyse uzatmayayım fazla...

    özellikle şu beyaz eski araba favorim:D hatta ben rolls-royce istemiştim siyah ve önünde sadece beyaz güller olacaktı ama:P

    tebrikler tekrarndan,çok güzel kareler...

    ReplyDelete