12/21/2006

Baruch College




Sinavlar bitti ama enerji namina bir sey kalmadi . Dun gece 11'e geliyordu sinavdan ciktigimizda ve gunlerden beri uyumamanin etkisiyle yanan gozlerimiz, CPA sinavlarindan sorulan sorularin agirligi ile agriyan basimiz, ve nerede hata yaptik diye havada ucusan sorularla siniftan cikarken, 3 saat once girdigimiz sinifin disinda bizi bambaska bir surpriz bekliyordu. Bulundugumuz katta yuzlerce insan ellerinde notlar, kameralar, isiklar, yonetmen sandalyeleri, sandvicler ile film cekmek icin hazirliklara basliyorlardi. Ben artik sinavdan ciktigimda nasil bir teatral bir hal takindiysam, biri rol yaptigimi sanmis olacak ki, bana " gunlugune 200 dolara calisirmisin?" dedi. Tabi sinavimin kotu gecmesinin etkisiyle, adama diyemedim ben aslan burcuyum, hayat benim icin sahne, ben de en iyi oyuncusuyum diye.

Gectigimiz hafta hem yil sonu hesaplari nedeni ile isyerim inanilmaz yogundu, hem de sinavlar ve proje teslimleri nedeni ile okul. Derslerden sonra kutuphane, cumartesi ve pazar gunleri sabah 6'da kalkip gidilen yer, kutuphane, aksam yemeklerinden sonra gidilen yer kutuphane. Sanmayin ki giden bir bendim (tamam sabahin 6'sinda cok insan yoktu ama sonra gelenler coktu), bakiniz finaller oncesi, okulda ders calismak icin kutuphanede sabahlayan ogrencilerin resimleri. Istanbul Universitesi'nde okurken boyle bir ortama girmek nasip olmamisti, simdi ben de biliyorum kutuphanede sabahlamanin ne demek oldugunu. O kadar kotu degil, okul ogrencilere 1600 oturma kapasiteli, teknolojinin son harikalarini sonuna kadar kullandirdigi (isteyen her ogrenciye, bedava laptop 3 gune kadar ucretsiz tahsis ediliyor), kucuk gruplar icin calisma odalarinin tahsis edildigi bir kutuphaneden bahsediyorum. neyse efendim lafi uzatmayalim, resimler benim anlatmak istedigimi cok daha guzel anlatacak inanin.

Dedigim gibi sozumde duracagim, ve kisa da olsa tatilim, bir suru resim koyacagim bloga, ama yazarmiyim bilmiyorum, cunku keyifsizim ve keyifsizken yazdiklarimin ne bana ne bir baskasina hayri dokunur. neyse gorecegiz hep birlikte.

NYM

2 comments:

  1. Anonymous12/22/2006

    :)
    new york muhtarı, sınavlarının bittiğine çok sevindim,umarım harika geçmiştir:P ve kütüphne fotolarına bayıldım, Odtüde ki kütüphane yıllarım aklıma geldi ve benden önceki yıllarda kütüphane saatleri 24 saatmiş ama sonradan akşamları 9'a kadar olmuş, keşke çok daha iyi kütüphanelerimiz olsa değil mi...
    güzel 1 haftasonu diliyorum...

    ReplyDelete
  2. Zyenp'cigim sagolasin ama sinavlar cok iyi gecmedi.. 85 civari olacak saniyorum ve benim bolumumde 95 den asagi notlar maalesef kotu sayilir. TR'da 70 aldigim zaman, sinif arkadaslarim "vay 70 almissin" derlerdi ama burada 85 pek bir nottan sayilmiyor (ya da benim bolumumde oyle).. neyse hemen moralimizi bozmayalim, bak bugun tatil basliyor :-))

    ReplyDelete