12/14/2006

Surpriz - Surprise

I know I am not supposed to post anything during the final week, but my favourite blog Apartment Therapy (which I click maybe 104000 times a day) just posted a photo of my new apartment. Details are in their website:
Enjoy,
NYM
------------------------------------------------------------------------------------
Biliyorum kapaliyiz diye haber verdim, ama biraz once yeni evimin bir kosesi, Apartment Therapy isimli benim favori sitemde yayinlandi.
Bunu paylasmak icin 10 gun bekleyemezdim, affiniz ola:

6 comments:

  1. Anonymous12/15/2006

    bu seferlik görmemezlikten geliyorum,bi daha olmasin ama :)

    Tebrikler,ünlü oldun artik :D

    slmlar
    T:D

    ReplyDelete
  2. Anonymous12/15/2006

    ne güzel ya, tablo gibi, harika, ellerine sağlık....çok ince detaylar var ve ben baharı şimdiden özledim :D

    bu arada sınavlarında çok ama çokk başarılar...
    sevgiler ve güzel 1 haftasonu diliyorum;)

    ReplyDelete
  3. Anonymous12/15/2006

    Turuncu koltuğun ne kadar şık! Çok uzun kapatma bak muhtarlığı ama..Sınavlar için bol şans :)

    ReplyDelete
  4. bu arada yokluğunu biraz bnimseseydik de onda sonra suprise yapsaydin olmadı... azaliktan istifa ediyorum... :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous12/19/2006

    Ama ben Klimt i ne zaman göreceğim:)

    ReplyDelete