1/16/2007

Yeni evim - My new apartment.

Siteye girerken, her gun gordugum bu manzara beni inanilmaz mutlu yapiyor.

This is the entrance of our building complex and everytime I pass by this garden, it gives me such joy.



Aile fotograflari kosesi, en sevdigim koselerden biri . Yatmadan once resimlere bakip, onlarin her zaman guvende ve mutlu olmalarini dilemek ise rituellerim arasinda.

I love displaying family photos in my bedroom and lookin at these photos before I go to sleep, wish them to be safe & happy became a ritual.

Ortakoy'lu yerel bir ressamdan, Istanbul siluetlerinin suluboya calismasi.

The silhouettes of Istanbul in original watercolors by a local artist in Ortakoy, Istanbul.


Gecenlerde ApartmentTherapy sitesinde yayinlanan resim.

Another corner of my apartment which was published in ApartmentTherapy's website last month.

6 comments:

  1. Anonymous1/16/2007

    her kosesi cok sade ve seker muhtar'cigim.. huzurla ve mutlulukla oturmak nasip olsun.. darisi olmayan ve arzu edenlerin basina:) gelirsem, ziyaret edecegim seni:))

    ReplyDelete
  2. Ny muhtarı çok güzel, düzenli, sade ama şık bir evin var. Ben en çok duvar daki perulu kadınlardan aldığın elişlerini çok sevdim. Koltuğunu daha önce görmüştüm çok orjinal

    ReplyDelete
  3. cok guseLmi$ evinin her bir ko$esi, guLe guLe oturursun in$. ;)

    ~Serra

    ReplyDelete
  4. Anonymous1/17/2007

    new york muhtarı, çok cici bir evin varmış, güle güle otur, sonra bu evde hep güzel haberler olsun ve huzur olsun...
    özellikle mutfak duvarına astığın peruda yapılmış desenler sonra resimler çok güzel ve zevkli...
    sınavlarda başarılar...
    ;)

    ReplyDelete
  5. ben en cok bilgisayarli masayi sevdim, bilgs. bagimlisi oluyorum galiba ciddi ciddi, buzdolabi disinda hersey guzel :)

    ReplyDelete
  6. Yorumlariniz icin tek tek tesekkurler, sevgi ile yapilan hersey guzel gozukuyor sanirim.

    Dilayra buradayken sozunu almistim zaten, bekliyorum mutlaka.

    Ilkayn, Serra, Zynep, ben renk cumbusunu gordugumde mutfagimin duvar rengini degistirmenin cokda orijinal olmadiginda karar kilip, bu sekilde renklendirme yoluna gittim. Hem sabahlari kahvalti yaparken bakmak cok keyifli.

    Gaykedi ben de bilgisayar bagimlisi oluyordum, o yuzden yeni eve internet baglatmadim, yoksa dedigin gibi basindan kalkilmiyor.

    ReplyDelete