2/12/2007

Union Square Barnes Noble





New York'ta en cok sevdigim yerlerin basinda gelen ve Union Square'de yer alan Barnes Noble, kotu fotograflari ile karsinizda. Fotograf cekmek yasak oldugu halde , cekme israrim yuzunden, kotu cikan resimlerin tek suclusu benim. Ama en sevdigim yeri gostermek adina affedeceginizi umuyorum. Yolunuz buralara duserse mutlaka gidin, gorun, kafesinde dergileri karistirin, kitaplara bakin, ya da yuzlerce New York'lunun yaptigi gibi yerlerinde oturun kitap okuyun. Ben issiz oldugum donemde cok giderdim, o yuzden hatirasi vardir :-) Gidin siz de kendi hatiranizi yaratin.

----------------------

Barnes & Noble in Union Square is definetly one of my favourite places in New York City. Even though I have been told time and time again that "Photographing is definetly not permitted in any part of the premise", I could not help but take few shots secretly when i was wandering around, hence the crappy pictures (excuse my french) . If you happen to be neighborhood, please stop by in their lovely cafe, look at the magazines while drinking your cafe au lait, check out the best sellers or the recommended books by their employees. I have fond memories of this places because I used to spend so much time there when I was unemployed (I could not afford to buy new books cause I did not have a job due to 9/11), this place gave me opportunity to read some of the contemperary books of the time for free and meet my fav authors, like Maya Angelou.

Check it out and make your own history with this amazing book store who knows maybe you'll meet one of your favourite authors, too.

PS: 2 weeks ago Paul Auster was there and I missed it due to conflict with my class schedule. :-((I still did not recover not being part of that event.


6 comments:

  1. gidicem , kendi hatirami yaratacagim.Soz.

    ReplyDelete
  2. burdaki Barnes&Noble`lar da cok guseL. iCinde StarbuCks fLn oLuo ya ohh aLiorum kitabimi kahvemi, cok zevkLi oLuo. reSimLer dedigin gibi kotu diiL yaf, yine ii cekmi$sin benCe ;)

    ~Serra

    ReplyDelete
  3. Muhtarcigim,oralarda foto cekergen götürecekler seni valla bir gün,ben bile kurtaramiyacagim:)

    Valla böyle yerlere öyle iki alisveris arasi gidilmez, zamanin olacak gireceksin öglen,cikacaksin aksama :)

    Artik Türkiye´de de bu tip concepte basladilar.D&R in belli büyüklükte olanlarin icin Gloria Jeans Cafe ler aciliyor artik.Hadi bakalim hayirlisi :)
    Seni de bu aralar ihmal ettim biraz,ama kalbim seninle tabi :)

    slmlar
    T:D

    ReplyDelete
  4. Ne kadar güzel.. Virgin- Mega Store sonrasi bir de bu!!
    Ben bir Minneapolis deki B&N´i bilirim. Bargain kitaplari görünce cildirmis sevdigim ne konu varsa onla ilgili ne görürsem almistim. Döndügümde valizimi tasiyamayip,sürükledigimden altini delmistim bir de...
    Iyi ki fotograf cekmissin-gizli de olsa(!), gidilecek bir yer daha cikti :)

    ReplyDelete
  5. New York'ta bir adam, yaz bakalim anilarini bizde senin sitenden okuyalim.

    Serra'cigim sagolasin ama resimlerin kotu olmasi mi, yoksa bu guzelim yeri yazmamak mi diye dusundum, sonra kotu motu yazmaktan yana oyumu kullandim.
    Mr. TD,
    ihmalin not edilmisti, ama kalbin Ege'de kaldi misali, bunun farkinda olmani da karnene not dustum :-))

    Yok Amerika'da soylerler onu yapma, bunu yapma diye ama benim gibi cin Ali cikinca, en fazla kameradan sildirirler, ne yapalim, artik onu goze aldik.

    B5 ben ilk defa 1996 yilinda tanismistim B&N ile, kizkardesim o aralar Nietzche hakkinda tez hazirliyordu, bir valiz kitap ile dondugumde, excess bagajdan ziyade, kitaplarin agirligini hala hatirlarim. Ama kitapsever olunca ve buradaki fiyatlari gorunce, almamak icin kendimle epey bir savas veriyorum.

    ReplyDelete
  6. ya su sayfayi biraz toparla artik :),basi sonu karisti,ne nerde nasil nereye ben koptum artik,bu sayfanin Light-versiyonu yok mu :)he he

    ReplyDelete