3/19/2007

St. Patrick Day in New York (March 17, 2007)





5 comments:

  1. FOTOĞRAFLARINDAN DA ANLADIĞIM KADARIYLA ACAYİP ZEVK ALMIŞ VE EĞLENMİŞSİN...BİZ DE TÜRKİYE DE ÇANAKKALE ZAFERİNİN 92.YILINI KUTLADIK..BİR TÖRENE KATILMADIM AMA TVDE SEYRETTİM..ANLAYAMADIĞIM..SAVAŞTA ÖLEN ŞEHİTLERİMİZİ NİYE YÖRESEL OYUNLARLA GÖBEK ATARAK ANARIZ..BİR BİLİNCİ VAR MI YAPILAN BU OLAYLARIN?

    ReplyDelete
  2. Benim merak ettigimse: Irlanda Göcmeni bu kadar cok mu NY´da?
    Resmen bayram.
    Bir de Irlanda´nin resmi amblemi arp diye bilirim. Yonca orada da daha agir basiyor galiba :)
    Selamlar Muhtar,

    ReplyDelete
  3. Anonymous3/20/2007

    Sevgili Muhtar,

    fotograflar sahane, oradaymisim, o müzikleri duyuyormusum gibi hissettirdi bana, gozune, yuregine ve eline saglik... sevgiyle kal,

    social butterfly

    ReplyDelete
  4. Anonymous3/20/2007

    N.Y muhtarcıgım, akşam akşam içim açıldı valla, ohhh harika harikaaa,ellerine sağlık:)
    New York'u renklendirmişsin muhtarcıgım:P

    ReplyDelete
  5. Yorumlar icin tesekkurler..

    Sebnem , ben sinavdan cikip, ilk defa St. Patrick gununu haftasonu yakalamisim, gittim 10 dk da bir suru resim cektim, sonra tipis tipis okula dondum...ama iyiki gitmisim cok keyifliydi.

    B5, 8 milyon Irlanda gocmeni var desem. Irlandali arkadaslarim , ulkede bile bu kadar Irlandali yoktur diyor, valla ben de onun yalancisiyim.

    Irlandali denice yonca ilk akla gelen burada...

    Social Butterfly, nasil TR'a donusun? Keyfin yerinde mi... IYi haberlerini bekliyorum.

    Guzel Zynep, New York'u ben degil Irlandali kardesler renklendirdi, oyle keyifliler ki...

    ReplyDelete