5/30/2007

Donus

Kisa bir sureligine de olsa dondum ben.. guzel dilekleriniz icin cok tesekkurler. Ben de ozledim bir seyler yazmayi, resimleri paylasmayi, blog dunyasinda kesiflere dalmayi.
Dun gece 11 'de son sinavima girdim, tam 3 gun tatilim var (bozdur bozdur harca), pazartesi gunu okul kabus bir ders ile basliyor ama en azindan iki hafta sinav stresi, ders sikintisi viz gelir, cunku kizkardesim yanimda, yanibasimda, dizimin dibinde, uyaninca onu gormek, saatlerce onun sesini dinlemek butun sikintilari unutturuyor. Keske diger kardeslerim de gelebilse.. ama buna da sukur, hem ne kaldi ki , topu topu 3 ay sonra ben onlarin yaninda olacagim, degil mi?
Ben ne kadar fotograf cekmeyi seviyorsam da, kizkardesim de bir o kadar poz vermeyi seviyor (ya da benim israrlarima dayanamayip sesini cikarmiyor yavru kus)..
Yolcu yolunda gerek, birazdan 3 gunlugune Washington D.C.'ye gidiyorum ama soz, bir suru resim ile donecegim.

4 comments:

  1. donmene sefindim.. ne guseL karde$ karde$ beraber takiLcaksiniz. :)

    ~Serra

    ReplyDelete
  2. Didem ciğim ne kadar özlettin kendini anlatamam. Hem çok da merak ettim. Umarım sınavların dilediğin gibi geçmiştir. Kardeşine de koca bir hoşgeldin demek istiyorum... Tadını çıkarın. İkinizide öpüyorum. Sevgiyle kal...Bekliyorum :)

    ReplyDelete
  3. Atlattığına sevindim, üstünden tren geçmiş gibi oluyor insan o dönemde, hatırlıyorum dün gibi.

    (Dün dememe bakma sen, ünv biteli yy geçti ya )

    ReplyDelete