6/16/2007

from Boston with love






Harvard University

2 comments:

  1. Merhaba uyariniz icin tesekkurler. Derhal ilgili siteye email yolladim ve sizin gonderdiginiz linkleri ekledim. Ayni sitenin daha once aday gosterilmis oldugunu bilmiyordum, cunku portakal agaci olarak arama yaptigimda herhangi bir uyari cikmamistim.

    Zahmetiniz icin tesekkurler, umuyorum oylar daha bolunmeden gerekli islem yapilir.

    Ilginiz icin mutesekkirim.

    ReplyDelete
  2. Anonymous6/21/2007

    Rica ederim; her ikimizin de "Portakal Ağacı severlik" gibi bir ortak noktası olunca:)) Ben de bu vesileyle sitenizi keşfetmiş oldum. Daha da ilginci, öyle bir zamana denk geldi ki; 10 gün önce 2 yıllığına NY'a atanan müdürüme tavsiye edeceğim bugün itibarıyla:) (bkz. tesadüf diye birşey yoktur... :)
    Sevgiler,
    Gül Nur

    ReplyDelete