7/03/2007

Mutluluk

Hani mutlulugun resmini yapabilirmisiniz deseler, sanirim su aralar cevabim evet olurdu. neden derseniz, pazar gunu surpriz bir telefon mesaji ile uyandim. Ailemizin ufakligi Ozi, teyzesine soyle bir mesaj birakmis:
"Dido'cugum naber nasilsin, sinavin varmis, nasil gecti diye merak ettim, seni cok seviyorum.." diye, kac kere dinledigimi bilmiyorum, birincisi sanirim yegenlerimden boyle mesajlar almaya aliskin degilim, ikincisi yasi kucuk oldugu icin Amerika'yi arayip , benim sinavimi merak etmesini tabi ki beklemiyorum. Ama bu surpriz mesaj , oyle cok ihtiyacim olan bir zamanda geldi ki..
Gectigimiz hafta meshur sinavim nedeni ile gunde 2 saat uyuyarak, tabiri caizse kutuphanede sabahlayarak gecirdigim gunler meyvasini verdi ve okuldaki en zor dersten (cogu kisi 3. kere tekrar ediyor), alinabilecek en yuksek notu aldim, yani 100 :-))
pek keyifliyim su aralar! yarin da tatil, yasasin!

2 comments:

  1. Oooo, bravvo!

    Tebrik ederim, Muhtarcığım.

    Yeğenin mesaj bırkack kdar büyüdüğüne göre, artık daha çok sevineceksin, demek ki. =))

    ReplyDelete
  2. Tesekkurler Ekmekcikiz, emeklerimin karsiligini gormek ve boyle surpriz telefonlar almak en guzeli..

    ReplyDelete