9/04/2007

I'm back! - Dondum ben!



Insanoglu kus misali...


Hello all,


After 2 weeks of travelling, I'm back to New York. Well it was not really "travelling" as I was in and out of the hospital most of the time. First a visit to my dentist's office ended with an unexpected surgery then surgery ended with an ear infection (which means sleepless nights on my end) but luckily I had my family to take care of me. I was dreaming of having home cooked meal for a long time but due to the surgery I only drank milk and ate lots of yogurt and luckily I was also asked to eat lots and lots of ice cream to stop the bleeding.


Oh well, in a way I am glad, the surgery happened in Turkey cause who would take me to the hospital every day , in New York? As they say, "There is no place like home" right?


I will be back with photos, soon. Stay tuned!


Cheers,


New York Muhtari



Selamlar,


2 haftalik aradan sonra tekrar New York'a dondum.Aslinda seyahat olarak planlanan ama hastahane ziyaretleri sonucu ameliyatla sonuclanan, sonrasinda da kulak iltihabi nedeni ile uykusuz gecelere sebep olan agrilar, ilaclar ve gozyaslari ile dolu gecen iki hafta... Allah'tan ailem yanimda idi, onlar olmasaydi ne yapardim bilmiyorum. Annemin ev yemekleri yerine, bol bol sut icip, ayranli corba yapip, dondurma yememe sebep olan ameliyat, dun havaalanina gelmeden alinan dikisler ile neticelendi diyelim ama agrilara ve ilaclara devam. 3 ay sut ve yogurt ile ile beslenelim bakalim, neler olacak?


Islerimi ve okulumu yoluna koyduktan sonra, bir suru fotograf ile donecegim.


Saygilar efendim,


New York Muhtari



17 comments:

  1. Hosgeldin, gecmis olsun. Ben de butun saglik islerini Tr'ye birakiyorum, disciydi bilmemneydi. Eee, hem daha kolay hem daha hesapli efendim.

    ReplyDelete
  2. NYCİĞİM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.GÖRÜŞEMEDİK BU GELİŞİNDE.UMARIM BİR DAHAKİ SEFERE.ÇOK DİKKET ET KENDİNE.UÇAKTA BASINÇTAN AĞRIDI MI KULAKLARIN.DİKİŞİNİ ALDIRIR ALDIRMAZ UÇTUN YA.AKLIMA TAKILDI.

    ReplyDelete
  3. Sevgili Su & Sebnem,

    Oncelikle iyi dilekleriniz icin tesekkurler.

    Su, Turkiye'de hesapli olmasindan ziyade, saniyorum doktorlarimizin verdigin hizmetin yarisini burada bulamiyorum.. Acil tabir edilen bir hastalik icin dahi, 1 ay sonrasina gun veriyorlar. Sigortam uluslararasi oldugu icin, her TR gidisimde turk hekimleri mutlaka ziyaret ediyorum.

    Sebnem, ah ne tatlisin.. Kulak basinctan dolayi fecaat oldu ama bugun biraz daha iyi gibiyim. Gerci bu kadar ilaci aldiktan sonra hicbirsey hissetmemem lazim, ama hala agri var.. nasil ister anlamadim..

    Bir dahaki sefer soz, goruselim.

    Sevgiler.

    ReplyDelete
  4. canim ya..
    cok gecmis olsun:((
    kendine dikkat et lutfen..

    ReplyDelete
  5. Anonymous9/07/2007

    Selam Dido,
    Çok geçmiþ olsun. Ýnþallah tamamen iyileþmiþsindir. Tatilinin böyle geçmesine üzüldüm.
    Bir daha Türkiye'ye gelirsen görüþmek umuduyla. Güzel yazýlarýn ve þiirlerin için de ayrýca teþekkürler. Özellikle Ýngilizcem için çok faydalý oluyor. Sevgiler.

    ReplyDelete
  6. Anonymous9/08/2007

    therefore we missed you..((((
    how was Aruba?
    kindest

    ReplyDelete
  7. Dilayra'cagim cok tesekkurler, iyiyim ben simdi.. biraz zaman, biraz dikkat, toparlarim hemen.. Yoksa yaklasan sinavlarda kim bakar bana..

    Ozgul cok tesekkurler iyi dileklerin icin... Bakalim New York'tan sonra Istanbul resimlerini begenecekmisin??

    Hans, don't worry I will come back again... I cxled my trip to Aruba cause they rescheduled my departmental final :-((

    ReplyDelete
  8. geçmiş olsun muhtare hanımcığım. merak ettim ayol! iyi misin tamamen? iyi ol iyi ol!

    ReplyDelete
  9. Yorumum cikmamis galiba :(..
    Tekrar yaziyorum.. Cok uzuldum rahatsizlanmana. Cok cok gecmis olsun tekrar!
    Sevgiler!

    ReplyDelete
  10. Sevgili Tijen & B5, iyiyim ben simdi. Biraz aci ve keder , zamanla hepsi gecer degil mi?? Hic agri falan kalmadi.. Bir tek su ilaclarimi almak icin biri bana " haydi guzel kizim dese" keske....sanirim annemi cok ozledim. :-)

    Sevgiler...

    ReplyDelete
  11. Sevgili Muhtarcım,
    Tatilininin hastane-ameliyat kısmına çok üzüldüm. Neyse ki, ailenin yanındaymışsın. Moral destek daha çabuk iyileşmene yardım eder.
    Geçmiş olsun, sevgiler.
    :))

    ReplyDelete
  12. cok gecmi$ olsun canim.
    aciL $ifaLar diLiorum.. in$ her$eyi kisa zamanda yoLuna koyarsin. en azindan $ansLiymi$sin ki aiLen yanindaymi$ tum bunLar oLurken..

    ~Serra

    ReplyDelete
  13. Anonymous9/12/2007

    çok geçmiş olsun.hasta iken psikolojinin nasıl bozulduğunu bilirim.tekrardan geçmiş olsun.
    saygılarımla
    seyit ali
    www.seyitali.net

    ReplyDelete
  14. NYM, çok geçmiş olsun, çok ama çok üzüldüm. Tek teselli ailenin yanında oluşun olmalı. Buralara kadar gelip de görüşemememiz çok üzücü bir de. Umarım bir dahaki seyahatinde öyle bir şansımız olur.

    ReplyDelete
  15. Sevgili Ekmekcikiz, Serra, Seyitali, Asli cok tesekkurler... Derslere bir basladim valla agri magri kalmadi... cinali gibiyim su gunlerde, kacirdigim derslerin notlari, verilen yeni odevler vs vs hasta oldugumu bile unutturdu.. tek hatirlatan sey, sicak yemek yiyememem... varsin o kadarida olsun degil mi?

    Dediginiz gibi , Allah kimsenin ailesini basindan eksik etmesin.
    sevgiler New York'tan...

    ReplyDelete
  16. Muhtarc�m �ok ama �ok ge�mi� olsun, uzun zamand�r takip edemiyordum ne yaz�k ki, �stanbullara gelip gitmi�sin...hayatta ennnn �nemli �ey sa�l�km� hakikaten, in�allah yeniden eskisi kadar iyisindir..
    �stanbuldan �ooooook �oooooooooooook �ooooooooooooook selamlar, sevgiler,

    Mine.-

    ReplyDelete
  17. Sevgili eski sehrimin muhtari
    Bloguna simdi bakabildim ve cok gecmis olsun diyorum. Bu Turkiye seyahati sanada pek yaramadi galiba. Ama olsun sevgili anneciginin yaninda olabildin ya herseye degmistir inan.
    Sevgiler

    ReplyDelete