12/30/2007

Happy New Year - Iyi yillar

from the desk of New York Muhtari




Mevlana Celaleddin Rumi

This being human is a guest-house.
Every morning a new arrival.
A joy, a depression, a meanness,
some momentary awareness comes
as an unexpected visitor.
Welcome and entertain them all!
Even if they're a crowd of sorrows,
Who violently sweep your house
empty of its furniture.
Still, treat each guest honorably.
Who may be clearing you out
for some new delight, the malice,
meet them at the door laughing,
and invite them in.
Be grateful for whoever comes,
because each has been sent
as a guide from beyond.
-Rumi


600 posts, 50,000 + visitors, 1 Facebook Group.... and many friends I made along this journey. The words cannot simply express my appreciation for being my quest, sharing your comments, ideas & lives with me.

Thank you from the bottom of my heart,

NYM


600 . post, 50,000 ziyaretci, 1 Facebook grubu.... ve bu yolculukta tanistigim pek cok yeni arkadas. Kelimeler gercekten kifayetsiz kaliyor hissettiklerimin yaninda.

Misafirim oldugunuz, fikir ve dusuncelerinizin yanisira, hayatlarinizi benimle paylastiginiz icin , kalbimin en derinliklerinden binlerce kez tesekkurler.

NYM


12 comments:

  1. Sana da iyi seneler, sevgiler, opucukler bizden.
    Kolajlar harika olmus, eline saglik!

    ReplyDelete
  2. İyi yıllar serisine bayıldım... Ellerine sağlık!

    İYİ YILLAR!!

    ReplyDelete
  3. Yeni yılda, her şeyin gönlünüzce olmasını diler, tüm beklentilerinizin gerçekleşmesini temenni ederim. Mutlu yıllar...

    ReplyDelete
  4. Sevgili Inci, BGM ve Banu,

    cok tesekkurler..

    Umarim 2008 hepimiz icin mutlu bir yil olur.

    Sevgiyle kalin.

    ReplyDelete
  5. Sevgili muhtar,

    Ne çok fotoğraf çekmişsin, NY'da neler oluyor heran kare kare burada...
    Bu pateni ve christmas tree olaylarına bayıldım :)

    Tüm dileklerin gerçek olsun 2008'de...
    Sevgiler
    ~mrl~

    ReplyDelete
  6. MUTLU YILLAR NYCİĞİM...MASANIN ARKASINDA Kİ RESİME BAYILDIM....:)

    ReplyDelete
  7. Mrl gelemeyenler icin ortaya boyle bir tablo koymaya calistim, begendiginize sevindim.

    Seninde butun dileklerin gerceklesir insallah..

    ReplyDelete
  8. Sebnem, ben de o resmi pek seviyorum :-))

    Sana da mutlu yillar, insallah guzel haberlerini alirim yakinda

    ReplyDelete
  9. Anonymous1/03/2008

    ayyyy...ayyyy... happy new year... Ne güzel olmuş... hepsini kare kare çok beğendim... Masanın ahşap olması da pek bir hoş yani... Bende hep manzara gören bir odam olsun istiyorum...:-)
    Nice senelere...

    ReplyDelete
  10. Sagol Arzu'cugum, ben bu mozaik isini cok sevdim, boyle resimler daha bir renkli gozuktu sanki gozume.

    NY'tan selamlar...

    ReplyDelete
  11. Bir dakika simdi, biz bir yili bitirdik mi? Ve bir yildir en azindan birbirimizin varligindan haberdariz :)
    Masa duzenin cok guzel, biraz benimkine benziyor. Duvarda da benim yaptigim tablolardan biri var ama seninki kadar guzel degil. Bak yine ilham verdin... Hmmm.

    ReplyDelete
  12. B5 ne guzel degil mi?? Acisiyla, tatlisiyla bir guzel yil daha bitti.

    Iyi ki varsin, sozlerinle hep tesvik ediyor,daha iyisi icin calismama sebep oluyorsun :-))

    ReplyDelete