11/26/2007

Husnu Senlendirici & Brooklyn Funk Essential New York konseri





6 comments:

  1. Anonymous12/17/2007

    Bence harika bir konser olmustur.. Daha Hüsnü bey i canli dinleme sansım olmadı.. Ama sanırım gerçekten senlendirici birisi..
    Sevgi ile kalın..

    ReplyDelete
  2. Gectigimiz haftalar onu senden tanidim ya, hakliymissin surekli adi dikkatimi cekmeye basladi artik. Avrupa'da da kesin konser veriyordur..
    Takipteyim : )

    ReplyDelete
  3. Dreamer, ne guzel bir yorum bu... Sanirim Husnu Bey'in soyadini hic dikkate almamisim dinlerken.. Cok basarili bulduk, 12 kisi arasindan resmen muzigi ile siyrildi ama bizi hayal kirikligina ugratan, hep arkada sessiz sessiz durmasi idi.

    Konserin sonuna dogru dayanamayip, eh iki adim oteye gelin de hayranlariniz gorsun demek zorunda kaldim. yoksa fotograf cekemeyecektim.. hayir kendim icin bir sey istiyorsam.....

    ReplyDelete
  4. B5 merhaba,
    Avrupa'yi bilmiyorum ama burayi komsu kapisi yapti sanirim, zirt pirt geliyor :-)) NY almazmisiniz??

    Italya nasil gidiyor bu arada???

    ReplyDelete
  5. Ben Husnu beyin neden arkada durdugu ve fotografta nasıl gorundugu hakkinda yorum yapmak istemiyorum. Cunku daha sonra "kiskanc adam n'olcek" gibi yorumlarla karsilasiyorum.. Begenilere saygim sonsuz. Ben hem TV deki kendini anlattigi soylesisini hem de muzigini dinledim. Muzigine diyecek yok:))

    Bu arada yorumuma bir kez daha baktim. Ben neymisim bir bakayim dedim.. Aman aman bir felaket.. Hani rahat okuyunuz diye ingilizce karekterde yazacagim derken acaip biseyler olmus. Tam bir kimlik bunalimina girmisim.. yarisi turkce karakter yarisi ingilizce. zaten ben sayısalciydim-bu nasil bir bahane ise-.. yani oyle pekistirilmis bir dilbilgisine sahip degilim.. Evet! uzulerek kabul ediyorum; dilim bozulmus. dil(bilgim) ise felaket...

    Neysem..Ara sıra boyle oto-haddimi-bildirme eylemlerim gelisme heyecanimi tetikliyor..bu guzel sitenin yorum kosecigi de buna vesile oluyor..

    Sevgilerimle..

    ReplyDelete
  6. Kiskan Adam Dreamer, demekten kendimi alamiyorum :-))

    sanirim bu degerli muzisyeni dinlerken, ben hakikaten sahnedeki performansini ne kadar begendigimi resimlerle gostermek istemistim. Bir de takdir edersiniz ki, NY'ta iken oyle paparazzi programlarini izleme imkanimiz yok (yanlis anlasilmasin bu durumdan cok memnunum) dolayisi ile ozel yasaminda yasanilanlari cok takip edemiyoruz. Yani sadece gozun gordugu, kulagin duydugu ile bu degerli muzisyene hayran olmamak mumkun degil.

    Ozel yasaminda yasadiklari kendisini ve yakinlarini ilgilendirir, degil mi??

    Bu arada kendinize haksizlik etmeyin lutfen, sizin yazdiklarinizi takip ederken kendi bozulan turkcem aklima geliyor.

    ben bozulan turkcemi duzeltmek adina simdiler de hep turkce kitaplar okuyorum. Azimliyim, bu isi hakkiyla yerine getirecegim.

    Kendi kendinizi elestirebilmeniz yuce bir vasif, kimileri birakin kendini elestirmeyi, baskalarinin elestirisine bile dayanamiyor. En azindan kendinizi taniyorsunuz bu sayede..

    Sevgiyle kalin...

    ReplyDelete