2/28/2008

My beloved city Istanbul, Turkey - Sevdigim sehir Istanbul, Turkiye




I usually prefer not to upload videos or photos created by others but sometimes things you see capture your heart and soul and not sharing with you guys is inevitable.

While I was reading one of my favorite blog, Bir Mimarin Gunlugu, I come across this link in her most recent post and I did not have any choice but to share it with you.

http://www.ersineser.us/

This is my beloved city, Istanbul, Turkey.

Enjoy...


Aslinda baskalarinin fotograf ya da video larini siteye koymamayi tercih etsem de, bazen gordugunuz seylerin oyle etkisinde kaliyorsaniz ki, paylasmak kacinilmaz oluyor.

Sevdigim sitelerden, Bir Mimarin Gunlugu 'nu okurken verdigi link, beni oylesine etkiledi ki, ben de haddim olmasa da sizlerle paylasmak istedim.

http://www.ersineser.us/

Youtube video'sunun yanisira. kendi sitesinde verdigi link araciligi ile izlemek sanirim daha guzel.

Bu benim sevdigim sehir, Istanbul. (yoksa yarim mi demeliydim)

Keyifli seyirler...

New York Muhtari

7 comments:

  1. CANIMCIM,
    FACEBOOK'DAN ALDIM VİDEO HABERİNİ VE BAYILDIM TEK KELİME İLE.
    PAYLAŞTIĞIN İÇİN TEŞEKKÜRLER:)

    ReplyDelete
  2. Anonymous2/29/2008

    Bu gurbetciden tesekkurler. New York'da yasiyorum ve blogunuz yakindan takib ediyorum. Sagolun.

    Aycan

    ReplyDelete
  3. Çok çok güzel!
    Güzel yetmez, büyüleyici!
    İyi ki bizim de görmemizi sağladın.
    Teşekkürler.
    :))

    ReplyDelete
  4. Şarkıda dediği gibi,

    yarim İstanbul,
    gel öpeyim gerdanından...

    ReplyDelete
  5. Dilayra,Aycan, Ekmekcikiz, Asli Cin,

    Cok tesekkur ederim.

    Ben videoyu izledigimde halimi dusunebiliyormusunuz? SUrekli izlemek, yarim Istanbul'u filmde bile olsa gormek inanilmaz duygulandiriyor.

    Kimbilir ne zaman gorurum bir daha.

    ReplyDelete
  6. Anonymous2/05/2009

    Iranlıyım, çinde yaşıyorum, Tevfik fikretin şiirini arıyordum sizin bloğunuzda buldum. Bloğunuz çok güzel. Maalasef İstanbula gitmedim hiç ama umarım böyle kalmıyacak.

    ReplyDelete
  7. Merhaba Mucteba,

    Hosgeldin, sefalar getirdin... Blogu begendigine sevindim..

    Iranlisin, Cinde yasiyorsun, harika turkce konusuyorsun... I guess you are a man of many talents :-)))

    Insallah bir gun Istanbul'u ziyaret edebilirsin, pisman olmayacaksin ...

    Saglicakla kaliniz efendim.
    NYM

    ReplyDelete