5/31/2008

The Class of 2008



9 comments:

  1. tebrikler NY Muhtari,
    ne guzel bir zafer sarhoslugu yasiyorsundur simdi sen. tum bu kutlamalari hak ettin. hayat boyu basarilarinin devamini dilerim.
    sevgiler

    ReplyDelete
  2. Tebrikler NY Muhtari,
    Umarim bu yogunlugun arasinda bizi guzel fotograflarindan mahrum etmek durumunda kalmazsin. NY'un guzelliklerini senin lensinden gormek cok hos cunku.
    Herseyin gonlunce olmasi dilegiyle...

    ReplyDelete
  3. Valla Muzi son haftalardaki halimi gorseydin tam icler acisi, neyse butun sinavlarimdan en yuksek notlari almisim da keyfim yerine geldi ve mezuniyeti dolayisi ile kutluyorum..


    Darisi diger ogrencilerin basina diyelim mi birlikte:-))

    NY'tan sevgiler

    ReplyDelete
  4. Calanon cok tesekkurler.. valla fotograf cektigimi bildigimden degil ama bazen sansa guzel kareler cikar diye deklansore basip duruyorum, cok zevkli.. hem ders calisacagim sikintisi da yok su anda...

    NY'tan sevgiler...

    ReplyDelete
  5. Anonymous6/02/2008

    Sevgili NY Muhtarımuuuusss...

    Başarı hayatın boyunca hiç eksik olmasın... Şanslı ve güzel zaferlerle dolu nice kutlamalarını paylaşmak dileğiyle...Tebrik ediyorum yeniden...sevgilerimle...arzu

    ReplyDelete
  6. Anonymous6/03/2008

    Cok cok tebrik ediyorum sevgili muhtar... saglik, mutluluk, sevgi ve nese dolu gunlerin olsun,

    social butterfly

    ReplyDelete
  7. Social Butterfly, o kadar dedim dedim neyse en sonunda bitti.

    Muzi darisi senin basina :-))

    ReplyDelete