5/20/2008

I am back!



"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail."

Ralph Waldo Emerson


ps :

I just finished my degree in public acccounting and graduated from school, hopefully will finish my CPA (Certified Public Accountancy) exams soon :-) and take advantage of New York's cultural activities and keep you guys posted.

Okul bitti ve ben mezun oldum, insallah en kisa surede Mali Musavirlik sinavlarini da verir, New York'un kulturel aktivitelerine katilir ve sizi olan bitenden haberdar ederim :-))

14 comments:

  1. NYCİĞİM GERİ DÖNMENE ÇOK SEVİNDİM..UMARIM HER ŞEY İSTEDİĞİN GİBİ GEÇMİŞTİR.
    ÇOK CİDDİYİM SANA BİR ŞEY SÖYLEMEK İSTİYORUM..TÜRKİYE'YE GELDİĞİNDE SENİN ÇEKTİĞİN ŞU EŞSİZ FOTOĞRAFLARI BASTIRABİLİR MİYİZ?HARİKA RESİMLER ÇÜNKÜ..TABLODANSA DUVARLARIMDA FOTOĞRAF OLMASINI TERCİH EDERİM ÇÜNKÜ..

    ReplyDelete
  2. Nym, bugün hoş geldin diye bir yorum bırakmıştım buraya, bıraktığımı sanmışım :)

    Kalp kalbe karşıymış sen de bana uğramışsın. Mezuniyet haberine çok sevindim. Tebrik ederim :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous5/22/2008

    @Ny Muhtarı...
    Tebrik ederim... mezuniyetini şampanya ile kutlamak isterdim... botanik bahçesine bayıldım... adamlar ne güzel şeyler yapıyorlar yahuu....doğada onlara yardımcı oluyor...:-)) bizede güzellikleri seyretmek kalıyor... Seneye amerika planı yapayım bari...:-))) tekrar tebrik ederim... sevgiler...arzu

    ReplyDelete
  4. Mutlu haberi A Cup of Coffein'de gordum ve cooook sevindim. Sonraki adimlarinda kocaman kocaman mutluluklar dilerim.

    ReplyDelete
  5. ahh Sebnem ,nasil bir ferahlikmis anlatamam, Istanbul Universitesi'nden mezun oldugumda bile bu kadar rahatlamamistim. Ama sanirim yabanci ulkede okumanin zorlugu... Neyse sukur bitti.

    Ben Turkiye'ye bilet bulamiyorum iyi mi, isyerim 3 hafta izin verdi, ama THY koltuk vermiyor :-((

    ReplyDelete
  6. Asli'cigim hosbulduk, hem de nasil hos :-)0

    Artik ders yok, proje yok, odev yok, not almak yok.. Tek istegim, yuzlerce kitabimi sadece zevk icin okuyabilmek :-))

    Cok ozledim, simdi arsivden sizin yazilari okumaya baslayayim. :-))

    sevgiler

    ReplyDelete
  7. Arzu ve Berceste ben de cok tesekkur ederim... nasil mutluyum anlatamam. Isyerindekiler bile allahim sana bir guzellik geldi, surekli guluyorsun diyorlar :-))

    nasil gulmeyeyim, sevincten havalara ucmak istiyorum simdi.

    ReplyDelete
  8. Anonymous5/22/2008

    yupiiii, tebrikler muhtarcıgımm:)
    diplomalı fotonu bekliyoruz :D
    sevgiler ve tebrikler

    ReplyDelete
  9. congratulations!!

    darisi basima ins :)

    ReplyDelete
  10. Muhtarcığım,
    Bugün, ancak fırsat bulup bloguma girdiğimde mezuniyet haberini önce orada okudum ve çok sevindim.
    Gözün aydın olsun!
    Tebrik ederim!
    :))
    Umarım en kısa zamanda bilet bulur, sevdiklerine kavuşursun.
    :)

    ReplyDelete
  11. Tebrik ediyorum seni sevgili New York muhtarııı!!! Babamla da meslektaş olacağını öğrenmiş oldum böylece! :))

    Umarım bundan sonrası da harika olur senin için ve gelip gelip hayallere daldığım bu sayfa hep şimdiki gibi rengarenk olur!:)

    ReplyDelete
  12. Zynep, Nino, Ayse, Ekmekcikiz cok ama cok tesekkurler.

    nail mutluyum, sevincliyim anlatamam, ailem de mezuniyet icin yanima geldi artik daha ne isteyeyim.

    Hem butun sinavlarimdan en yuksek notlari almisim... yani artik hakettim eglenciyi degil mi?

    Teskkurler desteginiz, ilginiz icin..

    ReplyDelete
  13. Tebrikler!!! Cok cok cok tebrikler! Cok sevindim. O kafar cok calisiyordun ki okudugum kadariyla.
    Artik diledigin gibi katilabilirsin degil mi her turlu etkinlige :)
    Senin icin basari cok zor olmayacaktir.
    Tebrikler yine yine yine :)
    Sevgilerimle,

    ReplyDelete
  14. B% nerelerdesin? Hic sesin solugun cikmiyor, ozledim ben de yeni bir seyler gormeyi..

    Etkinliklere katilmak ne demek, annemlerle NY sokaklarini arsinliyorum, ama nedense onlarin benden cok enerjisi var, ben hemen yoruluyorum :-)) Fazla kutuphanede mesai yapmak bana pek yaramamis anlayacagin...

    Tesekkurler her zamanki destegin, cesaret veren sozlerin icin ..

    Iyi bak kendine..

    ReplyDelete