9/06/2008

Amsterdam Summer 2008 (29)





6 comments:

  1. Anonymous9/16/2008

    Fotograflarin her zaman ki gibi, cok guzel.. Amsterdam ise tam düşündüğüm gibi bir yermis.. Gerçekten görülmeye değer bir yer.. umarım bende giderim..
    Ev de pc mi kurup internet e bağlayamadım.. ben pek biseyler yazamıyorum.. kusuruma bakma..
    Sevgi ile kalın..
    The Dreamer

    ReplyDelete
  2. Mirim asil ben oradayken gelecektin, bak nasil gezdirirdim seni :-)) Ilk gidisimde pek bir sey anlamamistim havann sogugundan ama Temmuz'da harika idi :-))

    Valla kusuruna bakiyorum, insan once PC sini kurmaz mi, bak vatan millet yazi bekliyor ...

    Nasil alistin mi yeni evine?? Ne zaman resimleri gorucegiz?

    ReplyDelete
  3. Olamayacağını bildiğim halde isteğin hoş..teşekkürler..insan hep geçtikten, olay sonlandıktan sonra, bu şekilde cezbetmemeli insanı..hem fotografları ile hemde gelecektin sözleri ile böyle de cazibe yaratılmaz ki..zayıf bir bünye de zararlı olabilir..yine de sağolasın..ben halfetiye davet ediyorum, sen amsterdam a.. bakalım bir sonra ki durak neresi olacak..:)

    ben yazamıyorum..artık elimde yazacak bir konu kalmadı.. desemm!..biliyorum inanmazsın..artık ancak tutkulu bir aşk hikayesi, ruhumu tıka basa doyuracak..gibisinden düşünmekteyim birazda..Ama kim bilir ne zaman..

    Ev mi?Alıştım..Yenilik, hep mi iyi gelir insan a?....Antep ten gittikçe soğuyorum..belki de şehir değiştiriceğim..ama buraya bir katkı yapacağım gitmeden..İstanbul u özlüyorum bir yandan..bakalım daha ne kadar daha burada görevim devam edecek..

    Bu arada kardeşim denizden geldi..artık karada çalışacakmış..İstanbul da..

    Seygiyle Kal..

    ReplyDelete
  4. OMGGGG bir sayfa yorum yazdim, hepsi silinmisssssss nayirrrrrr

    ReplyDelete
  5. neysemm....yazmışın kadar sevindrici mesajın..gerisi benim hayal gücüme kalıyor..

    ReplyDelete
  6. I am going to keep it short in case the internet connection fails on me again... as they "there is always the next time".. I will go to Amsterdam next year (on my way to Australia):-)

    ReplyDelete