11/27/2008

Eyvah mimlendim!

Calanon gecen gun beni mimlemisti, ama ancak bu sukran gunu tatilinde firsat bulabildim (sabahtan beri ders calistigim icin bu benim 15 dakikalik hediyem kendime).


En sevdiginiz 10 yer sorulmus, iste cevaplarim :

  • Istanbul’daki yazligimizin bahcesinde kurulan essiz sofralarda, ailem ile yapilan sohbetler.

  • Amerika - New York - Wagner Parki. Downtown’da bulunan bu park uzerimdeki butun huzun ve uzuntuleri almaya muktedir tek yer diyebilirim…

  • Turkiye – Istanbul – Ortakoy. Pazar gunu saatlerce oynanan okey partileri, tekne turlari, enfes gozlemeler, firinda patatesler, midye tavalar, House Café’de limonata vs.

  • Turkiye – Nevsehir – Kapadokya – Yasar Baba’nin yerinde sabahin ilk isiklarinda gunu karsilamak

  • Cekoslovakya - Prag – Charles Bridge, gun batiminda bu koprude kardesimle tekrar yurumek

  • Tayland - Chiang Mai – Fillerle yapilan turlara bir kez daha gitmek, sudan korkan koylulerin yasadigi yerleri dijital kameram ile gorunteleyebilmek.

  • Ispanya - Barselona - Gaudi Park'in mozaiklerine dokunmak

  • Fransa – Paris - Champs-Elysees ‘de ki Cafe Fouquet's, Avusturya - Viyana - Schnitzel at Figlmüller (http://www.figlmueller.at/) ya da Hollanda – Amsterdam - Pasta E Bastada tekrar yemek yiyebilmek. (http://www.pastaebasta.nl/)

  • Turkiye – Mugla – Marmaris. Ilk gencligimin gectigi yer (su andaki ile alakasi yok), Marti Hotel’de yapilan dogumgunu partileri, kumsalda arkadaslarla saatlerce yapilan sohbetler.

  • Evimin mutfagi – ziyaretime gelen arkadaslarla birlikte yaptigimiz enfes kahvalti sofralari


Tesekkurler Calanon!



4 comments:

  1. Okul bitmemis miydi? Ne sinavi var gene :(

    ReplyDelete
  2. Asil ben tesekkur ederim NY Muhtari, beni kirmayip cevaplandirdigin icin merakimi. Gerci ben senin essiz fotograflarin esliginde bir cevap umuyordum ama sonuna eklenmis minik slayt sov da bir o kadar gonul aldi.
    Sevgiler.

    ReplyDelete
  3. Sevgili Berceste, okul bitti bitmesine ama benim sinavlarim bu kez Mali Musavirlik icin... yani kutuphanede bir 18 ay daha gecirecegim :-)) beynim artik daha ne kadar bilgi alir bilmiyorum ama kafam kalinliginda hukuk dersleri okumaktan su aralar, insanlarin nasil avukat olduguna sasiriyorum ;-)

    ReplyDelete
  4. Calanon, ben tesekkur ederim.. Yazdiktan sonra bir yarim saat kendime gelemedim inan ki, eskiden meger ne cok gezermisim, simdi tek gittigim yer kutuphane :-))

    O doneme ait fotograflarim hep albumlerde, digital olmadiklari icin flickr'dan baskalarinin fotograflarini izinsiz kopyalama fikri dogru gelmedi...affola.

    ReplyDelete