12/02/2008

Ferzan Ozpetek filmleri

Bu filmleri MoMa NY'ta izleyemeyecekler icin, online izleyebileceginiz Google adresleri asagida bilginize sunulmustur ama yine de eger yolunuz buralara duserse hem yonetmenle tanismak, hem de filmleri MoMa'nin sinema salonunda hep beraber izlemek icin 4-14 Aralik tarihleri arasinda baska program yapmayin derim..

Gorusmek dilegiyle,

NYM

Karsi Pencere / La finestra di fronte / Facing Windows.



Daha fazla bilgi icin tik tik"

Sevgili Simone,

Senden sonra...

Kırmızı artık kırmızı değil. Gökyüzünün mavisi o eski mavi değil. Ağaçlar bile yeşile benzemiyor.

Senden sonra...

İkimiz için duyduğum arzuyla renkleri araştırdım.

Senden sonra...

Acıyı bile özledim. Aşkımızı ürkek yapan o acıyı. Beklemekten, oluruna terk etmekten de, şifreli mesajlardan da pişmanım. Körlerle dolu bir dünyada
görmemizi istemeyenler bakışlarımızı bizden çaldı. Çünkü bizi görselerdi onların utancı olacaktık. Onların öfkesi ve acımasızlığı olacaktık.

Beni bağışlamanı isteme cesaretim olmadığı için pişmanım. Bu yüzden artık pencerenden içeri bile bakamıyorum. İsmini bile bilmediğim zamanlarda seni hep orada
görürdüm ve sen daha iyi bir dünya hayal ederdin. Ağaçların, ağaç olmasının yasaklanmadığı bir dünya. Ya da gökyüzünün mavi olmasının yasaklanmadığı. Bu dünya daha mı iyi, bilmiyorum.

Artık kimse bana Davide demiyor. Şimdi herkes bana sadece Bay Veroli diyor. Bunun daha iyi bir dünya olduğunu nasıl söyleyebilirim?

Sen olmadan bunu nasıl söyleyebilirim?

Davide

4 comments:

  1. Anonymous11/20/2008

    merhabalar,
    ferzan icin tesekkurler... isteyim ve kutsal yurek.i izledim. :)) patronlarim allahtan yoklar...
    HARIKASIN..... HEMDE COOOK HARIKA...
    Tesekkurler tekrar...
    Duygu

    ReplyDelete
  2. Sevgili Duygu,

    Sanirim muhtar olarak arada bir boyle linkler koymaya devam etmeli, degil mi??

    isyerinde online movie izlemek cok riskli degil mi?? hele su aralar herkes diken ustunde iken... :-))

    ReplyDelete
  3. NY Muhtari,
    Sobeledim seni ona gore.

    ReplyDelete
  4. Anonymous11/21/2008

    :)) riski severim...
    filmlere devam...:))
    sevgiler kocaman...
    duygu

    ReplyDelete