11/01/2008

Upside down world - Tersine dunya









4 comments:

  1. Çokgüzel fotolar.. :))

    ReplyDelete
  2. Merhabalar,

    Yansıma fotografların çok güzel..ben cook begendim..sergine az kaldı bence..

    Bu tarzda ceken, gercekten usta bir fotografci arkadasim var..3-4 gun once gölgeler ve yansimlarlardan olusan bir sergisi vardı..ve inanılmaz guzel tepkiler aldı..Oraya gelen bir bayan in "bu resimleri siz mi yaptınız, cok gerçekci olmus!'?^" demesiyle arkadasim dumur olmustu gerci..:)

    Ben ev de bunalinca makinamı alir, gezerim..o elimdeki parlak makina ile beni bi tek basima olursa daha ii hatta..Bazen ev de bunalmam icin 1 saat bile yetiyor bana..Muthis bir rahatlama desarj olma secenegi outdoor aktiviteleri..Ev deki yogunlugun umarim azalir bir an once de alisik oldugum bu tarzda fotograflarini daha sik goruruz..

    Her sey gonlunce, keyfine gore olsun..

    Sevgiler..
    TheDreamer

    ReplyDelete
  3. Teskkurler BGM :-)) bebis ile nasil gidiyor??

    ReplyDelete
  4. tesekkurler Dreamer.. ben de ilk defa cektigim resimleri begendim :-))

    Dun ders calismaya basladim, o yuzden makinayi bir sure elime alamayacagim(18 ay kadar) haftasonu deliler gibi resim cektim, artik yaz kiz Sonbahar resmi yayinlarim herhalde...Patronum vazgec mali musavir olmaktan diyor, ama o kadar okulda dirsek curutmusum olacak sey mi??

    Outdoor aktiviteleri icin zaman lazim mirim ama ben de artik ondan yok...uzun bir surede olmayacak gibi.. ben sizlerin bloglarini takip ederek avutacagim kendimi kis gunlerinde..

    guzel yazilarini kahve icerken okuyacagim, haberin ola...

    ReplyDelete