12/20/2008

The first snow of the season

Posted by Picasa

6 comments:

  1. Heyooooo,İstanbul'a da geliyor kar......

    ReplyDelete
  2. Anonymous12/21/2008

    Tesekkurler Celeron... Asil Central Park'a gitmek vardi kar lapa lapa yagarken, ama heryer bir anda buz tuttu, korktum...

    evet carsamba geliyormus Sebnem, hazirlanin, valla biz soguktan burnumuzu disari cikaramiyoruz burada..

    ReplyDelete
  3. Anonymous12/24/2008

    Hem yeni yılınızı kutlamak istedim..hem de
    merhaba demek...
    Saygılar
    Cenk

    warhawk183.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Anonymous12/28/2008

    Ben geldim, kapini tiklatmadan merhaba demeden gitmeyeyim dedim bu sefer: Merhaba:)
    Nese

    ReplyDelete
  5. Merhaba Cenk,

    Sizin de yeni yiliniz simdiden kutlu olsun..

    Nese'cigim Hosgeldin, sefalar getirdin... demek ki daha cok kar resmi koymam lazim seni buralara getirmek icin :-))

    ReplyDelete