12/26/2008

House in Progress






I have a confession to make..... Ever since I was a little kid, I had a tendency to re-arrange the furniture, now I own my place, do you think that changed? Not a bit (quite the opposite), I keep moving the art work from room to room, re-arrange or re-purpose the furniture etc... and I keep record of it by sharing these photos with you.. You can see the transformation here, as the photos are chronologically posted for each room, meaning the last three photos show the current setting (until I have some other ideas).....
with that said, hope you guys keep warm in the cozy corner of your home with loved ones.
This was a wonderful year for me and hopefully 2009 would be even better.
I am so blessed with a wonderful family & friends and having a blog that I can share my thought & photos with you.
Happy New Year!

4 comments:

  1. Anonymous12/31/2008

    Sevgili muhtarımız, Eviniz çok güzelmiş..tam nazar boncuk konacak bir ev..keyfini doya doya çıkartırsınız umarım..
    Yeni yılınızın ise Aşk perinizin yılı olması, ve tüm mutlulukları size sunması dileğim..ve tabi ki tüm o mutlulukları pekiştirecek sağlıklı bir yıl olması da..
    Sevgilerimle,
    TheDreamer

    ReplyDelete
  2. AMIN!!!!

    Ben de size dilediklerinizin ayni sekilde sizin icin olmasini dilerim efendim...

    Saglikli, keyifli, bol trekkingli, bol yazili guzel bir yil olur insallah..

    Mutlu seneler..

    ReplyDelete
  3. Anonymous12/31/2008

    Bol trekkingli ve yazili mümkin degil mirim..
    Size bile yazamiyorum uzun zamandir..kusuruma bakmayin..Evsel wi-fi mazeretlerim var yine..bu sene iki onemli olay olacak..hmm goruyorum..biri avrupa ya cikacagim..ikincisi dunyanin en modern kentinden gelen cok ozel bir misafirimi agirlayacagim..bu gece de isten birazdan cikip toplanacagiz..blind date kadar heyecanli olmasa da, bakalim n'olacak..
    Sevgilerimle...
    Tevfik

    ReplyDelete
  4. Yilbasi aksami sevdiklerinle vakit gecirmek kadar guzel sey var mi? 1000 tane blind date yerini tutmaz inan ki...

    Bu arada wifi yi WiiFit okuyorum, vay be sen de mi diyecektim ki, sonra baglanti oldugunu anladim. Bizim isyerinin alt katinda her sabah 100 kisi saatlerce kuyrukta (buranin soguguna aldirmadan) wii fit bekliyor da...:-))

    Ben trekking ve yazi konusunda birseyler yapacagina inancimi kaybetmedim... sen de kaybetme.

    ReplyDelete