3/27/2009

When will you get your tax refund from IRS?

The answer is HERE!!!

5 comments:

  1. Anonymous2/09/2009

    Tesekkurler Didem:) Nese-Murat/TX

    ReplyDelete
  2. Anonymous2/11/2009

    Burgundy Wine
    Planted grape varieties in Burgundy

    Pinot noir
    Gamay
    Chardonnay
    Aligoté
    Some other less important grape varieties may be found, buy they are grown in marginal quantities and little used :
    Sauvignon and grey Sauvignon from which the Saint-Bris aoc (109 h) is produced.
    Tressot and Cesar for Burgundy for white Burgundy grand ordinaire aoc in the Yonne district .
    You can more information on the Burgundy Wine in: http://www.burgundywinevarieties.com/

    ReplyDelete
  3. Newyork muhtarı selam!!! NY da apartment arıyordum aklıma senin blog geldi. Sen NY'da yaşıyorsun değil mi? Konu ile ilgili mailleşebilir miyiz? Benim mail:verda.donay@gmail.com

    Senden mail bekliyorum,

    Sevgiler

    ReplyDelete
  4. Selam, ne zamandır gelemedim, işin ilginci iş güç varken daha çok görüşüyorduk, bir Hı demek istedim. Sevgiler...

    ReplyDelete
  5. Asli Cin, Verda, Nese & Murat,

    yogunluktan bir turlu ugrayamadim ben de.. sinava 10 gun kaldi ve panik ataklarim basladi..

    Insallah Ispany-Turkiye donusumde daha cok resim yukleyecegim buraya.

    NY'tan sevgiler.

    ReplyDelete