1/19/2010

Central Park (4)

 

 

 

 
Posted by Picasa

2 comments:

  1. Anonymous3/28/2012

    2011 den bu tarihe kadar geldim park fotoğrafları dışında hiçbir şey yok bu blogda ve altı senedir blog yazıyorsun çok ilginç nasıl olmuşta altı sene seni izlemişler fotoğraflar güzel fakat aynı yerlerin tekrar tekrar fotoğrafları var ve hep aynı heykel hep aynı bina kaç defa görmekten kusucam artık oysaki ny çok güzel ve çok hareketli şehir centeral parktan da ibaret değil senin evin yakın hep oraya mı gidiyorsun yoksa ordan başka bir yer bilmiyormusun anlamadım ama park fotoğrafından başka bir şey göremedim bu blogda

    ReplyDelete
  2. Yorumunuz icin tesekkurler.

    Blog takibi kisiye ozel bir sey, size hitab eden birsey bulursunuz, bakmaya devam edersiniz.

    Ilginizi surekli tutamadigim icin kusura bakmayin ama burasi benim sevdigim seyleri ailem ile paylastigim bir platform olarak basladi, ozellikle biri baksin, okusun diye kasmiyorum dikkat edersiniz. Illa sizin ya da birinin begenmesi de gerekmiyor, artik blogu olmayini dovuyorlar misali, herkesin bir blogu var. Eminim sizin zevkinizi yansitan bir New York blogu bulursunuz.

    Bol Sans!

    ReplyDelete