10/17/2010

Midtown Manhattan

 

 

 

 
Posted by Picasa

4 comments:

  1. fotograflar harika gorunuyor :)
    kendiniz mi cekiyorsunuz?

    ReplyDelete
  2. Merhaba! Blogunuzu Zeynep'in sitesi aracılığıyla keşfettim. New York'ta yaşamak ne güzel, Batı dünyasının devasa başkenti, kozmopolit, hep canlı, hep dinamik, hep yenilikçi.

    Blogunuzu izlemeye devam edeceğim, selamlar :)

    ReplyDelete
  3. Merhabalar,


    Nazik sozleriniz icin tesekkurler.

    A-H; fotograflari kirik lensli Nikon D40 makinam ile cekiyorum.

    Muge; benim blog acmama sebep olan kisidir Zeynep, onun sayesinde fotograf cekmeye ve blog acmaya karar verdim. Tanismadim ama uzaktan da olsa cok sevdigim biridir.

    NY'tan selamlar,

    ReplyDelete
  4. muhteşem fotoğraflar... New York ne büyülü bir yer... hiç görmeden görmüş, sokaklarında hiç gezmeden karış karış gezmiş gibiyim. Belki bir gün :)

    ReplyDelete