9/12/2006

Benim Balonlarım Vardı





Benim balonlarım vardı
Onları kimler aldı
Mutlu bayramlar vardı
Kimbilir nerde kaldı
Dostumdu benim balonlar
Çocuklar beni anlar
O çocuklar ve o balonlar
O çocuk yüzlü bayramlar şimdi nerdeler
Hani nerde o ışıklar çocuksu sevgiler
Gitti mi yoksa yine gelir mi o günler
Nerde kaldı masallar sevgiler günler
Söylenen bütün masallara inanırdık
Onlar mı bizi kandırdı biz mi aldandık
Bayramları bekler bayramları yaşardık
Bayramlar mı eskidi bizler mi yaşlandık
Benim balonlarım vardı
Onları kimler aldı
Mutlu bayramlar vardı
Kimbilir nerde kaldı

.

2 comments:

  1. Cooook guzel bu balonlaaar ! Elimde olsunlar istedim simdi...

    ReplyDelete
  2. acikcasi bende gorunce elimde olsunlar istedim ama "Labor Day Weekend" yuruyusu icinmis,veremeyiz dediler. o yuzden elimde resimler kaldi sadece :-)

    ReplyDelete