2/28/2007

Snowy days of New York - New York'un karli gunleri





Kis mevsimi beni huzunlendirir nedense. Hele yasanilan kis mevsimi New York'ta ise, huznum tavana vurur. Ben insanlari gormek, onlarin sesini duymak, cocuklarin cigliklarina tanik olmak isterim. Soguk beni urpertir, insanlarin olmadigi sokaklar, parklar, seslerin yankilanmadigi mekanlar terkedilmis hissi yaratir. (bakiniz resimler)

Akdeniz kanimiza islemis sanirim, eh ne de olsa ben de bir yaz cocuguyum. Hazal'imin dedigi gibi "yatsam kalksam, yatsam kalksam yaz olsa.." olur mu acep??

Sicak ortamlarda, sicacik sohbetleriniz, keyifli ortamlarda, isil isil gunleriniz olsun.

I get melancholy when the days are short and dark in the winter, specially when I am in New York. I am a people's person, I need to see people, I need to hear them talking and children playing & laughing. But the winter's chill makes the street and the parks deserted and the only sound is the echo of my own voice in those places.

Needless to say, I have mediterrenean blood and this season is not my favourite one. Hopefully we'll have spring & summer soon (my favs...) and cold & gloomy days will be over.

Keep warm,




5 comments:

  1. muhtarcim,

    bende cok ozledim uzun yaz gunlerini yaaaaa..

    Hemen gelsinler walla...saat 9 da hava kararsa gene ne gusel olur....geceleyin sole yeni bahcemize ciksak , agaclar arasinda esintilerle birlikte falan .....Yada Manhattan sokaklarinda salina salina yurusek sabahlara kadar....

    Bu yazda cok sicak gececekmis ama dur bakalim, ya nasip:)

    ReplyDelete
  2. Anonymous2/28/2007

    new york muhtarcıgım, kutuphane nerede ben mi bulamadım:( barnes and noble var, sanırım bal yemem lazim kih kihhh...
    yazan: balim

    ReplyDelete
  3. acikcasi yaz aylarinda okula tam surat devam ettigimden, pek bu soylediklerini yapamiyor olacagim ama baskalarinin yapiyor oldugunu bilmek bile beni mutlu ediyor..

    Bir de kutuphane yerine, Central Park'ya ders calismak pek bir zevkli olacak sanirim...

    ReplyDelete
  4. muhtarcigim bu nasil kar ya , bence parktaki dealerlarin mallari etrafa ucusmus gibi ;) , amman dikkat et,sana da bulasmasin.Bur da ptesi kar yagidi gibi oldu, 3 saat sonra eridi.Nerde eski karlar,valla 3 hafta kalilardi bir düsünce.Sonumuz hayir ola :)
    Kendine iyi bak.
    Ebe sobe unutmadim.Akimda :)

    ReplyDelete
  5. Mr. Td, sabirsizlikla bekliyoruz yazacaklarini, haydi daha fazla naz yapma...

    ReplyDelete