2/26/2007

Paylasmanin guzelligi - The beauty of sharing



Writing is no longer an act of free will for me, it’s a matter of survival


Gecenlerde bir okurdan mail geldi:

"Blog'unuzdan Paul Auster icin ne kadar uzuldugunuzu anladim...
iki sene kadar onceki soylesisinde biletlerin sold out oldugunu gorunce ben de cok uzulmustum...
sizi anlayabiliyorum...
bir nebze hafifletecek umidi ile orada cektigim fotograflari size gondermek isterim...
arzu ederseniz sayfaniza da koyabilirsiniz...
sevgiyle kalin
, "


Social Butterfly

Fazla soze gerek var mi?? Sanirim yazilan email, gonderilen fotograflar paylasimin en guzel ornegini veriyor.

Tesekkurlerimin kabulu ile..
New York Muhtari
-------------------
I received an email from one of the reader of this blog:

"As I was reading your blog, I realized how upset you were about not seeing Paul Auster. I felt the same way 2 years ago, when I found out that the tickets were sold out for another "Meet the Author" meeting. So, to ease your pain, I would like to send you the photos that I took. If you wish, you may use the photos in your blog."

Social Butterfly

I quess the email & the photos of Paul Auster and his daughter, shows us an example the beauty of sharing.

Thanks from the bottom of my heart,
New York Muhtari

8 comments:

  1. Anonymous2/27/2007

    paylasmak benim icin buyuk bir zevkti,

    sevgiler...

    Social Butterfly

    ReplyDelete
  2. Ne kadar yaslanmis (sadece saclari) ve kizi da ne kadar büyümüs. En son kizinin birkac model gibi fotograflarini görmüstüm üc sene önce?
    Bence sen Paul´ü kesin bir yerlerde yakalayacaksin..
    Hic merak etme ;)
    Sevgiler,

    ReplyDelete
  3. Anonymous2/27/2007

    merhaba, ne güzel bir paylaşım olmuş.. Ne ince bir jest ..

    SImsıcak sevgilerimle..

    ReplyDelete
  4. Social Butterfly tekrar tesekkurler... Kahve olayini insallah bu hafta gerceklestirebilirz. Haftaya midterm sinavlarim basliyor ve 3 hafta araliksiz ;-(((

    B5 ben Paul Auster'in bu halini de cok sevdim.. Valla okula, ise, eve kostururken gozlerim fildir fildir ama dur bakalim elbey bir gun bir yerde gorurum.

    Merhaba Zerrin, benim emaili aldigimda yasadigim kucuk capli soku gorsen... resimleri gorunce ne diyecegimi bilemedim. :-))

    ReplyDelete
  5. Anonymous2/28/2007

    Umarim bir gun benim de karsima cikar :/ ya da ben onun karsisina...

    ReplyDelete
  6. Sevgili Muhtar!
    Hiç New york'la ilgim olmamasına rağmen yazılarınızı İstanbul'dan (nedenini tam da bilemeden) ilgiyle okuyorum. Paul Auster heyecanınızı görünce, bunun sebebini daha iyi anladım. Biraz gecikmiş bir okuyucu olarak, bugünlerde ben de Paul Auster kitaplarıyla yatıp kalkıyorum. Size, geçen hafta Radikal'de yayınlanan bir söyleşiyi haber vermek istedim: http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=213656
    Sanırım buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıntısını okuyacağınız gibi, yazarın her toplantısında sadık Türk okuruyla karşılaşmak gibi bir alışkanlığı ve beklentisi varmış. Ne hoş değil mi?
    Sevgiler.

    ReplyDelete
  7. Mz umarim diledigin olur...
    Ekmekcikiz, verdigin linki bir cirpida okudum, ne guzel olmus bu soylesi. Paul Auster'in her toplantisinda, bir turk ogrenci ile karsilasmasi ve artik boyle bir beklentiye girmesi ne enteresan degil mi.. ben de New York'ta yasayan bir turk ogrenci olarak, bir sonrakine gitmekten baska sansim yok sanirim :-))

    Hangi kitabini okuyorsun?? Ben turkce isimlerini bilmiyorum ama New York trilogy & The Music of Chance benim favorilerimden..

    ReplyDelete
  8. Sevgili Muhtar,
    Bendeniz, oldukça yeni bir bloger olmakla birlikte iletişim dünyası açısından eski(hadi yaşı ilerlemiş diyeyim!) ve dolayısıyla teknik kıvraklığı az bir insanım. Dolayısıyla sana kendi blogumdan link vermeyi -henüz- beceremiyorum. Ancak, yorumun altındaki "ekmekcikiz" şeysine tıklar ve de bloguma girersen, orada "kitaplar" konu başlığında Paul Auster'ı göreceksin. Ve kısmen onunla ilgili maceramı da...
    Sevgiler.

    ReplyDelete