3/01/2007

Downtown New York







6 comments:

  1. Ilk resme bakakaldim. Ne kadar sessiz bir fotograf... Tuhaf gelebilir ama Istanbul´u düsündüm sonradan. Bogazi?....Gökyüzünü mü acaba?...

    ReplyDelete
  2. merhaba B5,

    o resmi bir arkadasimin evinin terasindan cektim... Terasi gordukten sonra, deklansore basmami gorenler, kim bur garip kiz diyorlardi herhalde.. ama manzara o kadar guzel di ki, bu ani kayda almam lazim dedim..

    Istanbul'u ben de pek sik dusunur oldum ama daha 6 ayim var gitmek icin, resmen gun sayiyorum ..sen ne zaman gidiyorsun kismetse?

    ReplyDelete
  3. Merhaba,

    Öncelikle bir hatayı duzeltmek istiyorum, benim sayfamdaki resmi ben çekmedim, sadece allposterdan bulmustum çok hosuma gittigi için kullandım. ama çekmeyi çok isterdim. Senin fotografların harika..

    ReplyDelete
  4. 6 ay? Bizim hic belli degil :( .. Sonbahara Paris´e dönme isi cikti yine bir süreligine. Planlar karisti, hicbirsey belli degil.Garip bir durum... Agustos tatil bizde de.
    Ufak bir kacamak da yapabilsek keski havalar isininca...
    Günlerin cabuk ve güzel gecsin :)

    ReplyDelete
  5. bgm, sen cekmesen de cok guzel bir fotograf bulmussun internetten :-)) seneye ayni pozu ben yakalayabilecekmiyim bakalim, bu sene finallerden dolayi kacirdim melekleri.

    B5, esin danisman oldugu icin mi cok geziyorsunuz?? Bir ara ben is icin cok gezerdim ama sonra insan yoruluyor, hele simdilerde, kendi evim disinda hic bir yerde kalmak istemiyorum :-))

    paris deyince aklima hep Fouquet's de yedigimiz yemek geliyor :-)) ne guzel bir yerdi.

    ReplyDelete
  6. Ben de eski islerimde cok geziyordum. Dedigin gibi bir süre sonra insan yeter diyor. Dedik ama bu sefer de esim yüzünden. Ikimiz birden iyice dagiliyorduk evlilik öncesi. Hayir danisman degil, ic mimar.
    Selamlar,

    ReplyDelete