3/27/2007

Question - Soru

Ok here is my dilemma; sometimes I get email from the readers who wants to read the older posts of this blog, but I do not know how to give a link , other than providing archives on a weekly basis, on the right side bar. If I want to give access to older posts at the bottom of the page, what should I do?? Also does anyone know how to add a calendar to a blog where I can post free events for each day?

Benim blogtan yana bir sikintim var, arada bir, emailler geliyor eski yazilari okumak isteyen okurlar tarafindan, ama ben sag tarafta gordugunuz haftalik arsiv linkleri disinda , eski yazilara nasil link verilir bilmiyorum. Bazi bloglarin en alt kisminda, ne guzel , "onceki yazilar<" "sonraki yazilar>" diye suslu linkler oluyor, Acaba nasil yapilir, nerden bilgi alinir, bilen var mi??? Bir de ucretsiz aktiviteleri not edebilecegim takvim eklemek istiyorum (acaba cok sey mi istiyorum?) Bu konuda ki tavsiyelerinizi bekliyorum.

New York Muhtari

5 comments:

  1. BU KONUDA SANA VEREBİLECEĞİM EN DOĞRU ADRES..ASLİCİN...BENİM BLOGUMU BİLE O HAZIRLAMIŞTI ...SON DERECE CİN..(ADI GİBİ)SEVE SEVE YARDIMCI OLUR SANA...

    ReplyDelete
  2. Canım benim, bildiğim kadarıyla önceki yazılar, sonraki yazılar ancak seçtiğin blog şablonlarıyla ilgili. Kimi şablonlarda var kimilerinde yok bu özellik. Bu yüzden ben de o tarz bir şablon tercih ettim. sanırım şablonu değiştirmen gerekiyor. Yani blogunun tipini... Öpüyorum :)) Kendine iyi bak

    ReplyDelete
  3. Sebnem & Hande, cok tesekkurler .. Dur hemen Asli'ya email atayim, maharetlerini gostersin...

    Hande ben sablon olayini cozene kadar, blog almis basini gidiyordu zaten :-)) ama dur bakalim belki Asli fazla degisiklik yapmadan, bu eklemeyi yapmama yardimci olur...

    ReplyDelete
  4. Fark etmezki muhtarcığım, şablonunu değiştirdiğinde bütün bilgilerin, yazıların eskisi gibi kalıyor.

    ReplyDelete
  5. dedim ya teknik ozurluyum, bir kere degistirmek istedigimde, baska sitelerden yaptigim eklemeler otomatik olarak silinmisti. Simdi kim ugrasacak, o bilgileri diye, bir turlu cesaret edememistim...

    ReplyDelete