3/27/2007

Cool Link - Listen To A Movie

I do not know about you, but coming from a big family (or the big city), I always find it hard to concentrate when it is quite. I need to have some kind of noiseListen To A Movie, whether it is a music, sound of the street, or tv, anything would help me to concentrate but the sound of the silence. I usually end up with Ella Fitzgerald 's music (or these days, her replacement is Estrella Morente) . Last night, when I was surfing the internet in my break, I come accross with an amazing website, "Listen to a movie" and found the solution to my problem. I would listen to a favorite movie, and not only would enjoy it, but without knowing it would help me to improve my english as well. (Since learning a language is a very dynamic -and demanding- process).

I know a lot of my friends who are movie buffs (like me) would quote lines from their favorite movies and once I tell them about this site, they would appreciate more than anything. Check their list and see if there is any movie , you would like to listen.

Enjoy.

LISTEN TO A MOVIE

Buyuk ailenden mi, buyuk sehirlerde yasadigimdan midir bilmem ama, sessiz ortamda calismak hep zor gelmistir, illa bir ses, bir muzik olacak etrafimda, yoksa konsantrasyon saglayamiyorum. Yani sessizligin sesi beni rahatsiz ediyor ve tabii ders calismama bahanesi ile karsi karsiya geliyorum.Dun gece yine ders calismaya calisirken, 10 dakikalik arada bir websitesini kesfettim ve ondan sonra ders calismak yalan oldu desem, inanirmisiniz? Evet itiraf ediyorum, arada bir ben de kacamak yapip, muhasebe, finans disinda, dunyada neler oluyor diye internete goz atiyorum ama boyle siteler kesfedince keyfime diyecek olmuyor, ne yapayim? Neyse konumuza donelim, sevdiginiz fimlerden replikleri soyleme aliskanliginiz var ise, bu site inanilmaz, istediginiz filmi, durmadan dinleyin. (Tarantino hayranlarinin cigliklarini duyar gibiyim) . Before Sunrise'i simdi gordum listede, hemen bahar tatilinde dinleneceklerin arasina ekledim. Ya siz??

6 comments:

  1. muhtarcim,

    demek sende gurultu ile ders calisanlardansin:) yaw ben full sessizlik olmadan konsantre olamiyorum, olamiyordum:) nicedir ders calisma zorunlulugundan kurtuldum cok sukur:) phd planlarima mi ne oldu? yapan hayrini gorsun:))

    ReplyDelete
  2. sanslisin valla ne diyeyim, ben geri sayima basladim, simdi onun hayali bile yetiyor.. mesela 4 seneden sonra ilk defa yazin okula gitmeyecegim diyorum seneye insallah.. bu sene son yaz derslerini alacagim :-))))

    ReplyDelete
  3. Harikasın Sevgili Muhtar!
    Peki "Before Sunset"in son sahnesindeki Nana Simon şarkısına ne buyrulur? Bence, sırf bu sebeple listeye o da eklenmeli! :)))

    ReplyDelete
  4. Afedersiniz, telaşla yanlış-eksik yazmışım; Nina Simone olacaktı...

    ReplyDelete
  5. aaa demek sende seviyorsun.. ben bir ara o sarkiyi dilime dolamistim, youtube'da defalarca izlemistim son sahneyi :-)) hele Nina Simone'nun yuruyusunu, seyircilere takilmasini yaptigi taklidi ne cok sevmistim :-))

    ReplyDelete
  6. Beautiful mind'i actim dinliyorum ben de, saol muhtarcim bu site haberi icin ;)
    S.

    ReplyDelete