4/10/2007

2007 Easter Parade and Easter Bonnet Festival Photos in New York City




18 comments:

  1. HARİKA CIVIL CIVIL..BENİM SEVGİLİDE HAFTA SONU KALIMNOS ADASINDAYDI..ZATEN YUNANISTAN'IN BU ADASI HER PASCALYA DA TV'YE ÇIKAR..ÖYLE BİR HAVAİ FİŞEK GÖSTERİSİ YAPIYORLAR Kİ SANIRSIN İSRAİL İLE FİLİSTİN SAVAŞ YAPIYOR..YANILMIYORSAM KALIMNOS ADASININ YANINDA MİNİK BİR ADA VAR..O İKİ ADANIN HALKI BU PATIRTIYI ÇIKARIYOR..AMA ÇOK KOMİKLER 70 YAŞINDA AMCALAR ÇOCUKLUKLARINA DÖNÜYORLAR:))BU ARADA ARKADAŞIN YUMURTA BOYAMA TEKNİĞİNİ DENEDİ Mİ?

    ReplyDelete
  2. Anonymous4/10/2007

    muhtarcıgım bu ne renkler boyle, ayy ayy herkesın sayfası rengarenk, harika, ama New York cok sogukmus, arkadasım oyle dıyor, su anda orada:)
    sevgiler...

    ReplyDelete
  3. Sebnem'cigim ben bilmiyordum Paskalya'da oyle havai fisek gosterisi falan oldugunu.

    Arkadasim tembellik etmis ve Ukrayna yumurtalarindan almis, inanilmaz guzellermis.

    Zynep'cigim soguk oyle boyle degil, pazar gunu annemlerle telefonda gorusurken, elim soguktan resmen dondu, telefonu daha fazla tutamayacagimi soyleyip kapattim. Istanbul'da yaniyormus sicaktan..

    Ahh ahh biliyordum yanlis zamanda yanlis yerdeyim...

    ReplyDelete
  4. doğru zaman doğru adres..istanbul..en kısa zamanda gel tamam mı:))

    ReplyDelete
  5. millet sokaklara dökülmüs gene,ben de gelemedim halk bekledi bosuna beni , kih kih :D

    Muhtarcigim,amam dikkat et sifayi kapma,NY´un basi bos kalmasin :D

    slmlar
    TD

    ReplyDelete
  6. Sevgili Muhtar,

    Senin resimlerini göreliberi NewYorka gelesim var. Ondan önce hiç merak etmezdim biliyor musun?

    ReplyDelete
  7. İçim açıldı gerçekten süperlerrr . Ny ciğim ben senden Dylan's Candy Bar ın resimlerini istiyorum 59 th Lexington lütfennn . çOk seviyorum orayııı :))

    ReplyDelete
  8. Anonymous4/11/2007

    ben de böyle şapka istiyorummmmm
    sonra da duramıyorum, Tijenciğimle atlayıp ben de gelseydim işteee diyorum, ah Allahım, sonra bir yandan Asya çekiyor beni, öteki kolumdan Amerika...kıtalararasında kaldımmmm
    fotoğraflara bayıldım Muhtarcım..

    ReplyDelete
  9. Bence, New York Belediyesi ya da Turizm Ofisi herneyse, size bir madalya filan vermeli!
    O kadar içtenlikle ve güzel anlatıyorsunuz ki, hiç ilgisi olmayan birine bile bu şehri merak ettirip, sevdiriyorsunuz.

    ReplyDelete
  10. Şapkalar superrr.. Bayıldım şapkalara ..sevgiler..

    ReplyDelete
  11. Zeynep, bak gelmedin Tijen bir basina kesfediyor sehri. gerci havalardan dolayi sifayi kapmis ama bir iki gune kadar duzelir insallah.

    Asya sirasni savmadi mi ama daha ya, sen gel buraya.

    ReplyDelete
  12. Sebnem bana kalsa bugun gelecegim ama okuldan firsat bulamiyorum ki, ahh bir bitse..

    TD valla o kadar soguktu ki buna ragmen, coluk cocuk sokaklardaydi, ben okula giderken bir istasyon once inip resim cekeyim dedim ama o kadar soguktu ki, hemen istasyonun yolunu tuttum.

    Celerone, valla gecenlerde surpriz bir mail aldim, Avustralya'ya gidecektim, senin resimler yuzunde galiba NY 'a gelecegim diye :-)) seni de bekleriz.

    Dilas, aslinda Dylan benim aklimda vardi, cunku kirada oturdugum ev oradaydi, yani hergun onunden geciyordum ve hep kuyruk, ama havalar biraz daha isinsin gidip resimlerini cekerim.

    ReplyDelete
  13. Ekmekcikiz, valla ben odul degil de Turkiye'ye bedava bilet verseler raziyim :-))


    Ferhanca, ne guzel degil mi?? Ben insanlarin harcadigi emege sasirdim. Nasil guzel hazirlanmislar coluk , cocuk. Ben sabah 10'da gittigim icin, millet daha yeni geliyordu, ogleden sonra asil guzel sapkalar gelmis ama ne yapalim gorduklerimize de sukur.

    ReplyDelete
  14. Ekmekcikiz, valla ben odul degil de Turkiye'ye bedava bilet verseler raziyim :-))


    Ferhanca, ne guzel degil mi?? Ben insanlarin harcadigi emege sasirdim. Nasil guzel hazirlanmislar coluk , cocuk. Ben sabah 10'da gittigim icin, millet daha yeni geliyordu, ogleden sonra asil guzel sapkalar gelmis ama ne yapalim gorduklerimize de sukur.

    ReplyDelete
  15. Resimler ne kadar renkli. Tebrikler!
    Bizim evde bu sene de pazar paskalyasinda esim yemek pisirdi bize.. yeni denemeleri ile, yapti epey birseyler.
    Geleneksellesecek galiba.. benim icin hic dert degil ;)

    Ve sakladigim cikolata yumurtayi bu sene ne kolay ne zor buldu.
    Buldu ama cikolata oldugunu anlamadi!
    Cocuklugundan beri paskalya yumurtasi bulma uzmani oldugunu iddia ediyordu..

    (banyo sabunu sanmis!!)

    ReplyDelete
  16. B5 tesekkurler, resimleri begendigine sevindim.

    Bu yumurta arama olayini ben de yeni ogrendim, meger ne zevkliymis.

    Paskalya'da ne yemekler pisirilir acikcasi pek bilmiyorum. Arkadaslarim hep degisik seyler yapiyorlar burada. Siz neler yaptiniz?

    ReplyDelete
  17. Anonymous4/12/2007

    Hello! Those are the hats I made, I am wearing the butterfly one. Please email the pictures to me at jocelynejjj@yahoo.com
    Thank You
    ~ Jocelyne Jeannot

    ReplyDelete
  18. Bizimki Kuzeyli oldugu icin kendi mutfaginin yemeklerini yapti.. Ama bunlar geleneksel paskalya icin olanlar degildi..
    Geleneksel bir paskalya tatlisi "Colomba" var:üstü seker kapli sade kek, güvercin seklinde meshur...

    Benimkinin menüsü:
    antipasti :Bruschetta (sarmisakla ovulmus kizarmis ekmek, üstü zeytinyagi, domates, kekik vs, uyduruk ama etkili)
    Primo piatto:Enginar,camfistikli ve kremali makarna
    Ikinci yemek:Polenta(misir unundan yapilan) ve biberiyeli biraz sarapli parca et(ince dilim et?)..

    Ugrasti valla cocuk.. Bir daha asik oldum.. ;)

    ReplyDelete