4/10/2007

Soru & Cevap


Sevgili Hande once bana pideler hediye etmis ama sonra hayatta hic birsey bedava degildir diyerek, bu sorulari cevaplamami istemis. :-))

Ben cok sevdim bir oyunu ama kurallari nedir, tam bilmiyorum. Simdi benim de mi sobelemem lazim birilerini?
1.1. Daha Önce Yaşadığınız 3 Şehir ?
Istanbul, Washington D.C. , New York

1.2. Tatil İçin Gittiğiniz, Gördüğünüz ve Önerdiğiniz 3 yer ?
Tayland (Chiang Mai) , Cekoslavakya (Prag), Almanya (Berlin)

1.3. Gormek İstediğiniz 3 şehir?
Kuba (Havana), Bolivia (La Paz), Turkiye (Antalya)

2.1. Şu Andaki Mesleğiniz nedir?
Muhasebe

2.2. Dünyaya Yeniden Gelseydiniz Hangi Mesleği Yapmak İsterdiniz?
Bir koy okulunda ogretmen olmak isterdim.

2.3. Kesinlikle Yapamazdım Dediğiniz Meslek?
Sekreterlik

3.1. Yaşam felsefenizi oluşturan sözlerden biri?
If there is a will, there is a way.
Birseyi yapmak icin isteginiz varsa, o isi yapmanin yolu da vardir.

3.2. Bir Kitaptan Alınma Çok Sevdiğiniz Bölüm, Paragraf yada Kısım?
The cursor on my computer screen pulses impatiently, and the red voice mail light on my phone flashes. My stomach growls and my head throbs. But I can't call my husband. Because, here's the thing: I am a widow.

Gecen yil okudugum bir kitaptan bir alinti bu.
Yazar:Lolly Winston
Kitap: "Good Grief"
Esinin olumunden sonra yasadiklarini anlatan cok guzel bir kitap, kitabi okurken kimi zaman guldum, kimi zaman agladim hungur hungur, ye benim sevdiklerime bir sey olursa diye, hep icim pir pirdi.

Kitabin ilk bolumunden alinti okumak isterseniz tik tik

3.3. Çok Sevdiğiniz Bİr Şiirin Bir Parçası?
Niceleri geldi, neler istediler?
Sonunda dünyayı bırakıp gittiler.
Sen hiç gitmeyecek gibisin değil mi?
O gidenler de hep senin gibiydiler !
Bir bilim kalmadı evrende, benim bilmediğim.
Sana değin nice bin sırrı çözüp silkeledim.
Yaşadım yetmişi aşkın yılı, en sonra gelip,
Daha hiçbir şeyi öğrenmemişim; öğrendim.

Hayyam

Hande'cigim cok tesekkurler.

5 comments:

  1. Canım arkadaşım; beni kırmayıp katıldığın için çok teşekkür ederim. Demek meslektaşız... Seni biraz daHA tanıdığıma memnun oldum. Öpüyorum seni. Kendine çok iyi bak. Yazdıklarını keyifle okudum :))

    ReplyDelete
  2. Easter fotolarına bayıldım muhtarcığım, hele hayat felsefeni özetleyen söze !!!

    ReplyDelete
  3. BUNDAN SONRA SENİN ADIN ÇELEBİ N.Y.MUHTARI OLSUN..EVLİYA ÇELEBİ SENİN KADAR DOLAŞMIŞMIDIR ACABA:))BİR KÖY OKULUNDA ÖĞRETMEN OLMAK İSTERDİM DEMİŞSİN YA...TEBRİK EDERİM SENİ...

    ReplyDelete
  4. ögretmenlik icin beraber gidelim ;)
    cikar muhakkak bir sürü okul..

    ps: Öyle bir alintisini almissin ki Good Grief i merak ettim..
    Selamlar,

    ReplyDelete
  5. hande'cigim sen pidelerin resmini koyduktan sonra, sorulari cevaplamama sansim yoktu ki :-)) ben tesekkur ederim..

    Asli, o sozu ben sanirim 10 yil once duymustum ve inan bana hayatimda olamaz, yapilamaz dedigim seyi gerceklestirdim. herseyin bir yolu varmis, yeter ki azim, istek olsun.

    Sebnem bu ogretmenlik isini bir utpya olarak degil, hakikaten yapmak istiyorum Turkiye'de. Bir arkadasimin evsahibesi, hep muhtar olucam dermis, kalkmis NY'tan, TR'a gitmis ve sozune sadik kalip bir koye muhtar olmus.

    Ben koyde degil ama gonullu olarak Fatih'te bir vakifta , ingilizce ogretmenligi yapmistim ve cok keyif almistim.

    B5 gidelim valla... ben de ki bu azimle, ben vakif kurar, okul acar, mudire hanim bile olurum. O zaman ogretmenlerimi secer, seni de sanat dersi ogretmeni yaparim. Ne dersin?

    Good Grief'i bir arkadasima silah zoru ile verdim, oku diye. Kizcagiz daha ikinci gununde aradi, aglamaktan bir haller oldu bana dedi (bu arada arkadasim dedigim yillardir can dostum, ve bu kadar yil icinde sadece bir kere agladigina sahit oldum).

    Gerisini sen dusun

    ReplyDelete