5/10/2007

Closed - Kapaliyiz



Onumuzdeki hafta okulun son haftasi, malum projeler, finaller var. En yakin arkadaslarimdan biri evleniyor, onun kina gecesi var, SoHo'da bir yerde dugunu var, baska bir arkadasimin babasi bir hafta icinde konulan kanser teshisine yenik dustu ve iki gun once vefat etti.

Hayatim bu aralar birer sorgu yumagi, o yuzden affola.

Bir sure buralara ugrayamayacagim ama sonra cok guzel seyler olacak, bir bakmisim finaller bitmis, projeler teslim edilmis ve en kucuk kardesim ucaga atlayip 3 haftaligina yanima gelmis.

Guzel gunler adina hazirladigim bu foto-video yu begenmeniz umidi ile hoscakalin diyorum simdilik.

Yakinda gorusmek uzere....
Bu arada annesi hayatta olanlarin, yakinda anne olacaklarin, annelik sevgisini tadanlarin, Allah'in rahmetine eren annelerin, o yuce varliklarin tumunun ANNELER GUNU simdiden KUTLU OLSUN!

5 comments:

  1. MERHABA NYCİĞİM,GEÇİCİ FİNALİNİ YİNE HARİKA FOTOĞRAFLARINLA YAPTIN..
    DEDİĞİN GİBİ GÜZEL ŞEYLER BEKLİYOR,HEPİMİZİ!FİNALLERİNDE SANA BAŞARILAR DİLERİM..KARDEŞİN GELDİĞİNDE UMARIM ÇOK GÜZEL GÜNLER GEÇİRİRSİNİZ..
    SENİNDE ANNENİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN..SEN DE BU DUYGULARI YAŞARSIN UMARIM..
    GÖRÜŞMEK ÜZERE,KOCAMAN SEVGİLER

    ReplyDelete
  2. Harika bir geziydi. Aklimda beyaz agaclar, ucu kizaran agaclar, heykelcikler, gunes isigi, geometrik binalar kaldi...
    Hayat cok hizli ilerliyor gibi geliyor bazen birkac olay ustuste gelince. Kim kimin pesinden geliyor belli degil. Benimki agirdan gibi su siralar arkada :)
    Yarin bir yolculugum var. Malezyali bir arkadas ve bir Alman arkadas evlenecek. Keski dedigin kina gecesi olsa (hic gormedim-TV belgesel haric)... :)
    Onumuzdeki haftan kolay gecsin Muhtarcim, iyi sanslar sana!

    ReplyDelete
  3. ba$i saoLsun arkada$inin..
    dier arkada$ini da tebrik ediorum.
    bi yerde hayat biterken dierinde ba$lio gibi bi$i bu..
    Kolay geLsin sana, SinavLarinda ba$ariLar diLiorum. Allah yardimcin olsun canim.
    goru$urus :)

    ~Serra

    ReplyDelete
  4. Didem ciğim, canım benim...Umarım şu sıkıntılarını bir an önce atlatırsın... Umarım finallerin iyi geçer.Umarım herşey gönlünce olur. Ayrıca sen de geleceğin anne adayı olduğun için senin de anneler gününü kutluyorum. Ayrıca anneninde anneler gününü kutluyorum. Peki sen Türkiye ye gelmiyor musun? Özlemedin mi buraları?

    ReplyDelete
  5. bu video daha da güzel :)
    ayrıca şarkıyı da çok sevdim
    yine Norah Jones galiba , düet yaptığı kişiyi bilmiyorum ...

    ReplyDelete