6/06/2007

From DC with love






6 comments:

  1. fotoLar cok guseLLLLLLL. havaLar guseLLe$ti, cicekLer acti, cimLer ye$iL ye$iLLLL. cok mutLu oLdum bakinCa bunnara. bu arada resimdeki kiZ sen misin, yokSa karde$in mi :)

    ~Serra

    ReplyDelete
  2. selam Serra'cigim... resimdeki kizkardesim.. daha kendi resmimi koymuyorum siteye, sonra muhtarin kim oldugu ortaya cikar :-))

    hava ctesi muhtesemdi ama pazar gunu araliksiz yagmur yaginca pek resim cekmek nasip olmadi maalesef.

    ReplyDelete
  3. NYCİĞİM SEN GEL İSTANBUL'A BENDEN SANA HARİKA BİR KAHVALTI SOFRASI..SÖZ..NEREDE İSTERSEN..

    ReplyDelete
  4. Ooo; ne kadar verimli bir gezi ve güzel fotoğraflar bunlar!

    ReplyDelete
  5. Muhtarcigim nasil ya,seni de biraz ihmal ettim bu aralar,islerin yogunlugu,kus misali Istanbul ziyaretleri :)

    sana da benim kosarken fotografimi cekme dedim o kadar ama dayanamadin ,sortlu olani kast etmedim,arkadaslarla hep beraber suya kosusu :)

    kendine iyi bak,
    slmlar
    TD

    ReplyDelete
  6. Sebnem'cigim cok sagol.. kahvalti resimlerini gorunce dayanamadim bak boyle zorla kahvaltiya davet ettirdim.

    Ekmekcikiz, cok sagol ben de cok severek cektim bu resimleri, yeni paylasimlarda gorusmek dilegi ile.

    Mr. Td,

    yok canim ne ihmali, ben dersti, sinavdi derken iyice bosverdim herseyi, allahtan kardes geldi de toparladi beni.

    Istanbul'a gitmissin ne guzel, kismetse ben de yakinda gidecegim..

    ReplyDelete