6/22/2007

My new video @ You Tube

3 comments:

  1. Anonymous6/22/2007

    Didem ciğim ne harika bir video olmuş bu... İnan film tadında izledim. Sanırım aralara serpiştirdiğin kendi resimlerindi değil mi? Özellikle son resim. Öyleyse nihayet seni gördüğüme çok sevindim. Öpüyorum.Kendine iyi bak...

    ReplyDelete
  2. hande'cigim her zamanki guzel sozlerin icin tesekkurler.

    Seni hayal kirikligina ugratacagim ama resimdekiler kizkardesim, 3 haftaligina ziyaretime geldiginde 1000+ adet resmini cektim herhalde. Ama merak etme herkes birbirimize ne kadar benzedigimizi soyler ;-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous6/24/2007

    Yasemins corner blogunun sahibi hasta bir beyin olup, zamanini onun eski ve sacma postlarini okuyarak gecirme derim! Zira kendisi, depresyonda...birakalim kendi kendine blog yazsin dursun! Olur da okuma zahmetine girersen anlayacaksin, uyarayim dedim!
    Haaa.. bu arada, sakin elestiri falan yapma, zira elestirileri hemen silen ve elestirilmeye dayanamayan umutsuz ev kadinidir kendisi:)Bolbol toz alan, kaktusun cicek acmasini bekleyen duran, yikadigi perdeleri ve astigi camasirlari da uzun uzadiya yazip duran... adi ustunde.. desperate bir tip. Zaten kendini bu kadar iyi tanimlayan bir tip olmaz dunyada.

    demet

    ReplyDelete