7/04/2007

Park Slope - Brooklyn





7 comments:

  1. nasil ozlemisim oralari dido'cugum!
    cok sagol, sayende hasret giderdim.
    tijen

    ReplyDelete
  2. Didem ciğim fotoğraflar çok güzel yine...GEzmekten bizim buralara uğramaz oldun yine...Çok hayırsızsın öpüyorum seni :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous7/10/2007

    pencere ve kapı fotoğraflarını seven biri olarak çok ama çok beğendim, ellerine sağlık;)
    muhtarcııgm yeni blogunda hayırlı olsun...sevgiler..

    ReplyDelete
  4. FOTOLARDA Kİ RENKLERE BAYILIYORUM...

    ReplyDelete
  5. Tijen'cigim ben de orada yasamayi ne kadar ozlemisim.. Isyerinden erken cikinca solugu hemen Park Slope'da aldim, tasindigimdan beri hic gitmemisim meger, ne guzel restaurantlar acilmis.. ah ahh

    ReplyDelete
  6. Hande,

    ahh haklisin hayirsiz demekte ama su aralar maliyet muhasebesinden uyku bile uyumuyorum inan ki..

    Zynep, bazi arkadaslarim bir anlam veremiyor neden kapi resmi cekiyorum diye, ama bak artik senin sevdigini de biliyorum ya, keyfime diyecek yok!

    ReplyDelete
  7. ahh sebnem inan kameram tam yakalayamiyor renkleri, biraz oynuyorum... ama keske video kameram olsa da gosterebilsem sizlere, oyle guzel ki Brooklyn.

    ReplyDelete