7/04/2007

Park Slope - Brooklyn





3 comments:

  1. Sevgili Muhtar;
    Dreamer izmir den bildiriyor.. fotograflarini begendim.. yapilari ve yasadigin dunyayi guzel aktaryorsun umarim sinavlarin istedigin gibi geciyor ve sonuclaniyordur..
    Keyifli haftalar dilerim..
    TOA

    ReplyDelete
  2. Dreamer, bir an Reha Muhtar Izmir'den bildiriyor sandim... :-))

    Sinavlar iyi gidiyor ama bu sicaklarda her gun okula gitmek, ve gece yarilarina kadar ders calismak cok yordu beni.. Sehirde oyle guzel konserler var ki, hicbirine gidememek bayagi agir geliyor.. :-((

    Iyi tatiller efendim

    ReplyDelete
  3. H.efenim;
    Konserleri bosveriniz, siz s�navlariniza bak�n�z, ha gayret.. ;) ha gayret diyorum ve g�zlerinizden..........
    T�rkiye ye d�n�nce ac�s�n� �kart�rs�n�z eminim.. ��kartacaks�n�z biliyorm..
    Sevgiler..

    ReplyDelete