7/27/2007

Today is my birthday! Bugun benim dogumgunum!


""Bundan 20 yıl sonra yapmadığın şeyler seni yaptıklarına nazaran daha çok üzecek.
O yüzden çöz halatları.
Güvenli limanlardan uzaklara yelken aç.
Rüzgarları yakala.
Araştır.
Hayal et.
Keşfet..!!"

“Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do.
So throw off the bowlines.
Sail away from the safe harbor.
Catch the trade winds in your sails.
Explore.
Dream.
Discover.”

Mark Twain

24 comments:

  1. Muhtar cığım nice yıllara.... Doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum....Umarım bu şiirdeki gibi arkana baktığında, yapamadıklarına pişmanlıklar armağan edeceğin bir hayat yaşamazsın.... Öpüyorum canım benim...

    ReplyDelete
  2. Ne güzel!
    Mutlu yıllar dilerim!
    Sağlıkla, keyifle, başarıyla geçsin yıllar, birbirine eklensin.
    =))

    ReplyDelete
  3. Anonymous7/27/2007

    Canım

    Mutlulukla, sevgiyle sarmalanmış şekilde, sağlıkla, tatminle, yeni hedeflerle nice nice uzun yıllar geçirmeni dilerim. İyi ki doğdun:)

    ReplyDelete
  4. canımcım bugün senin günün:))
    havai fişekler patlasın Central Park'ta.
    faytonlar balonlarla doldursunlar içlerini..
    sonra seni de alıp bir güzel New York turu yaptırsınlar:)
    hep mutlu ol.. oyle kal..
    nice yıllara:)

    ReplyDelete
  5. Sevgili Muhtar,
    Öncelikle İyi ki Doğdun ! Nice Yıllara ! Uzun zamandır sessiz sedasız siteni takip ediyor ve ettirtiyorum. Bugün doğumgünün olunca sessiz kalamadım.
    Mutlu ol, mutlu kal...
    Sevgiler

    ReplyDelete
  6. Anonymous7/28/2007

    Sevgili sehrimin sevgili muhtar'cigi,
    nice nice guzel yaslari, sevdiklerinle, sevdigin yerlerde yasaman dilegiyle...
    Sevgili diger sehrim Istanbul'da yakinda gorusmek umidiyle, sevgiler...mucukssss

    social butterfly

    ReplyDelete
  7. Muhtarciim!
    Mutlu yillar sana! Bu cümleleri ben de cok severim. Hernekadar yas ilerledikce risk almak konusunda pintilessem de, arada sirada hatirlatilmasi güzel bunun.
    Daha nice iyi yaslar sana! Daha nice ülkeler ve güzel dönüsler! Daha nice neseli yillar! Yaraticilik dolu uzun uzun yillar!
    Sevgilerimle,
    Kendine coook iyi bak :)
    Görüsmek üzere,

    ReplyDelete
  8. nice guzel, gerceklesen dileklerinle dolu dolu, yuzunden gulumsemenin eksik olmayacagi yillar dilerim. iyi ki dogdun:)
    sevgiler

    ReplyDelete
  9. Mademoiselle NY Mayor,

    I'd also like to wish you a belated very Happy Birthday and hope that all your dreams come true in the coming years.

    Mark Twain's words have been a great inspiration for me for a long time now and have been the cause of many adventurous journeys. I hope that they will also take you through yours with as much joy as they have taken me through mine.

    Cheers,

    ReplyDelete
  10. sevgili ny muhtari,

    gec kalmisim ben :( ama gec olsun da guc olmasin :) dogumgunun cok kutlu olsun, nice senelere, saglikla, mutlulukla, askla, basariyla... iyi ki dogdun!

    ReplyDelete
  11. Anonymous7/31/2007

    Sayýn Newyork Muhtarý,
    Özür dilerim adýnýzý bilmediðim için böyle hitap ediyorum. Beni
    belki
    hatýrlarsýnýz. Apartment Therapy sitesini sizin sayenizde
    bulmuþtum. Doðum
    gününüzü gecikmeli de olsa kutluyorum. Bilgisayarýmdaki teknik
    arýza
    nedeniyle bugün öðrendim. Sizin sitenizi de hemen hemen hergün
    ziyaret
    etmeye çalýþýyorum. Lisaným için çok faydalý oluyor. Tekrar
    kutlar, yeni
    yaþýnýzýn size arzu ettiðiniz her güzel þeyi getirmesini
    dilerim.

    Ozgul Toper

    ReplyDelete
  12. Sevgili muhtarcım,

    Nicedir görüyorum seni blogcan komşularımda, nihayet bugun gelebildim sayfana ve geçte olsa doğum gününü yakaladım.

    Ben doğum günlerini önemseyenlerdenim.
    Nice mutlu, keyifli, dilediğin herşeyi yapabileceğin yıllar diliyorum sana...

    Sevgiler İstanbul'dan
    ~mrl~

    ReplyDelete
  13. Buraya günler öncesinde yazmıştım.:(.. bu mesajı ilk yayınladığın anlarda yazdığım yorumun sana ulaşamadığından ötürü üzgünüm.. Teknik bir arızadan ötürü de olsa ve geçte olsa; beklediginden özel o en güzel günlerin, yüreğinden geçen o en güzel anların tüm hayatın boyunca hep seninle olmasını en içten duygularımla diliyorum..
    Sevgilerimle..

    ReplyDelete
  14. nasil mutlu ettiniz beni bilemezsiniz.. Sanmayin ki gunlerden beri gormedim mesajlari ama su turkiye seyahatim karman corman oldugundan bir turlu elim gitmiyordu cevap yazmaya.. o yuzden affiniza siginiyorum hepinize tek tek guzel dilekleriniz, sevgi dolu kelimeleriniz icin tesekkur ederim.

    hande;

    uzun zamandir beni bu kadar yakinen takip ettigin icin.

    Ekmekcikiz

    Tesadufen yapilan blog ziyaretlerinde, taniyormus hissi yarattigin, tesvik edici yorumlarinla daha guzel seyleri yapmami saglayan kisilerden oldugun icin.

    Circirim bocegim;

    her ne kadar sik sik konusamasak da varligini her zaman hissettigim, uzakta da olsa, yakinimdaymiscasina yazdigin sicak mailler icin.

    Dilayra,

    bak tanisali bir sene olmus ve hala kulaklarimda "One life , live it" sesin yankilandigi icin.. bundan sonra soz daha cok uyacagim bu sozune..

    Cafe N;

    sessiz tanikligindan cikip , bir ses verdigin icin.

    Social Butterfly;

    bak Istanbul'a da gitsem yazarim deyip, sozunu tuttugun icin.

    B5,

    icten yazilarin, samimi yaklasimlarin icin..(siten vazgecilmezlerim arasinda artik)


    cok ama cok tesekkurllllerrrrrrr

    ReplyDelete
  15. Bezen Hindistan,

    NY'ta yasamamiza ragmen bir turlu tanismak nasip olmadi ama sanki artik halka daraliyor gibi, cunku TR'dan ziyarete gelenler, ya sana geliyor, ya bana.. hep haberlerini aliyorum :-)) Insallah yakinda tanisabiliriz.


    Infidel,

    Mark Twain's words really inspires me and I was hoping someone will share their own experience as well.
    thanks a lot...

    princesssss, insallah senin ki gibi bir ask bizlere de nasip olur...

    ReplyDelete
  16. Sevgili Ozgul,

    hatirlamazmiyim, bir gozuktun, sonra kayboldun... demek hala Apt Therapy'i izleyenlerdensin, ben hala gunde 10.000 kere tik tiklamaktan vazgecemiyorum.. cok seviyorum cok.

    Iyi dileklerini icin tesekkurler..

    Mrl Page;

    demek komsulardan caldim seni :-)) aslina bakarsan ben de gecenlerde verilen linklere bakiyorum da genelde hep ayni siteler.. demek ki bizleri ceken ortak paydalar var sitelerin sahiplerinde.. keske gercek hayatta da tanisabilsek, ne guzel olur du degil mi?? Iyi dileklerin icin tesekkurler..

    ben de dogumgunlerini onemserdim ama bu sene TR seyahatimin belirsizligi yuzunden disarida kutlama yapmadim, onun yerine arkadaslarim evime baskin yaptilar :-))

    ReplyDelete
  17. ahhh dreamer ben de diyordum, ne tatilmis bir turlu donemedi, bir satir yazamadi sitesinde diye.. tik tiklamaktan parmak uclarim agridi valla ;-) cok tesekkur ederim iyi dileklerin icin

    benim bu aralar guzel anlari yasayabilmem icin acilen TR'a gitmem lazim, yegenlerimle vakit gecirip, kara gozlu babaannemi komur gozlerinden opmem, kardeslerime sikica sarilmam, annemin kollarini sevgimle opmem lazim... bir de tabi butun bunlarin olabilmesi icin once bu yaz okulunun bitmesi lazim... bitsin artik degil mi??

    ReplyDelete
  18. Ah muhtarcımm ah!.. Bitecek elbet.. en mutlu halinle de geleceksin umarım..türkiye hala aynı.. deişen bişey yok..

    Benimde tatilin sonrasında başıma bi işler geldi ki sorma.. burada anlatması zor.. mail in olsaydı belki yazardım sana da.. neyse..
    o işlerle uğraşıp duruyorum.. Belki antep ten gene taşınmam gerekecek.. Gene bir kırılma noktasındayım anlayacağın.. Hayatım istemedigim kadar dinamik bu aralar maşallah ım var sorma.. :)
    Neysem..
    Görüşmek üzere.
    Sevgiler..

    ReplyDelete
  19. Happy Belated birthday to you!
    Another Leo in NYC...))
    Kindest from a Dutch from your home town, Istanbul..))

    ReplyDelete
  20. Hans, thanks a lot.

    Tell me are you a Leo, as well???

    ReplyDelete
  21. Hans, thanks a lot.

    Tell me are you a Leo, as well???

    ReplyDelete
  22. Dreamer, dinamizm iyidir, tebdili mekanda ferahlik vardir diyecegim ama kalbin bu seferki degisiklikten haz almamis sanirim..

    Insallah en kisa surede sikintilardan kurtulursun da yazilarini okurum.. yoksa postaci kapiyi iki kere calar misali , tik tiklayacagim.

    ReplyDelete
  23. Ayyyyy... Nasıl kaçırmışım...
    İyiki doğdun... İyiki doğdun... Nice güzel yıllara ep sevdiklerinle beraber... Herzaman ailen ve dostlaın yanında olsun. İyi günde de, kötü günde de...
    Çok uzaklarda dahi olsan... Sanal ortamda dahi olsan, seni tanımak çok güzel... Çoğu zaman yanımızdaki insanları bile tam olarak tanımıyoruz, ama bu blog dünyası kişileri açıyor, fotoğraflar onların gözleri, dünyası oluyor...

    HAPPY BIRTHDAY... again...:-)

    sevgiler...
    arzu

    ReplyDelete
  24. Arzu,

    cok sagol guzel sozlerin icin.. ben de sizleri tanidigima, sizlerin dunyasina konuk olduguma oyle cok seviniyorum ki... pek cok insan bu yogunlukta nasil vakit buluyorsun diyorlar ama bunun terapi oldugunu soyledigimde, oyleyse devam et diyorlar.. sanirim fazla alistim buralara.

    kendine iyi bak..

    ReplyDelete