9/26/2007

Istanbul


İLHAN GEÇER –1917

LONGING FOR THE SEA

Your soft coolness is in my hand,

the time is in bluish memories.

Your wind is all over blue

and blows through my evenings.

In open sea the sail is homesick,

foaming sea-gulls are one my horizon

My looks desire salt

and greet bright seasons.

I wish I was in a sea city,

I wish my feet to touch sea-weed,

I wish my song to be sung

by rough waters.

I wish the fishes to swim by my shores,

tiny and handsome fishes.

I wish they’d wave good-bye,

My dear Istanbul.





6 comments:

  1. hımmm ne kadar güzel fotoğraflar bunlar böyle :) bir de bayan sizi feysbuk u ma ekleyebilir miyim ha ha :)buarada çoook geçmişler olsun umarım daha iyi olmuşsundur.

    ReplyDelete
  2. Anonymous9/27/2007

    New York muhtarcıgımm, nasılsın iyi misin, merak ettim...
    umarım iyisindir..

    kucak dolusu sevgiler...

    ReplyDelete
  3. New York'un Sevgili Muhtari,

    Ben yaz uykumdan henuz uyanmisken :) sana bir merhaba demek istedim. Aramissin sormussun tesekkur ederim. Yeni yeni donuyorum diyelim, ama daha bloga yazmadan sana merhaba demek istedim ve cok gecmis olsun, umarim su an cok daha iyisindir.

    Sevgiler,
    my friend chocolate.

    ReplyDelete
  4. Selam Burcu, & Zynep & Chocolate,

    Nasilsiniz? Ben iyiyim, sinavlarla bogustugumdan pek sesim solugum cikmiyor... bir bitse, bir bitse diyorum ama Mayis'a kadar huzur yok..

    Sizleri vakit buldukca takip ediyorum ama (Chocolate sozum sana degil :-0))) ama yorum yazmiyorum diye takip etmiyorum sanmayin... fazl bir ben iki.. takipteyim...

    Chocalte sen yazi daha yeni mi bitiriyorsun?? Pes dogrusu, Istanbul'da herkes kisliklari cikarmis ama..

    New York'tan selamlar...

    ReplyDelete
  5. Sevgili Muhtarella,

    Bugün İst cok sıcak. Kışlıkları erken çıkaranlar pişti. Bense yarın NY dogru yola cıkacagım, bakalım orda havalar nasıl:)

    Ben aslında sana bırsey sormak ıstıyorum.Yanılmıyorsam sen 2005 yılında NY outletler lıstesı vermıstın,sanırım yılbası oncesı zamanlara denk gelıyordu. Maalesef su an eskı tarıhlı yazılarına ulasılamyor. Woodbury Commonı bılıyorum ama onun dısında tavsıye edecebılecegın yerler olursa cok sevınırım.

    Sevgıler,
    Chocolate.

    ReplyDelete
  6. Chocalate, simdi gordum mesajini, geldin mi?? Bana email atarsan yazarsan , bilgileri veririm.

    newyorkmuhtari@yahoo.com

    ReplyDelete