10/05/2007

Grand Bazaar photos - Kapalicarsi fotograflari





7 comments:

  1. Harika resimler. CAnim Istanbul'um bu kadar guzel fotograflarla tanitilabilir.

    ReplyDelete
  2. Bu figurler yeni mi acaba? Bebekleri ise ilk defa görüyorum. Bir dahaki gidiste göz atacagim...
    Bu arada ben adresimi degistirdim Muhtarcim.
    Tamamiyle mi kapatayim derken, biraz daha disiplinli yazmaya karar verdim..
    Ilk sana yaziyorum simdi, demin bitti de ;)

    ReplyDelete
  3. Alev, B5 cok tesekkurler... Istanbul'u daha cok resimleyebilmek isterdim ama bir daha ki sefer insallah.

    B5 adresini hemen degistirdim, hayirli olsun . U

    Bu arada umarim bizi yazilarindan mahrum birakmazsin, cunku gercekten keyif aldigim sitelerden biri senin siten..

    Bebekler ne hos degil mi, yeni evimin her bir kosesini bunlarla doldurmaya baslayacagim... Sari salvarli kitapligimda yerini aldi bile..

    ReplyDelete
  4. I loved the pictures of the Ottoman figures. Can you remember the price range of these Ottoman figures?

    ReplyDelete
  5. Hi Ardent,

    They were between 12-15 YTL depending on their size...

    ReplyDelete
  6. Thanks,
    I hope to buy some next year when I visit Istanbul, if the figures are still around.

    Cheers

    ReplyDelete
  7. Do not worry, I am sure they are going to be around..

    I am planning to buy some more, maybe I will have an army in my living room.... Cause they are so cute.

    ReplyDelete