6/25/2009

Mark your calendar for Istanbulive: The Sounds & Colors of Turkey



Istanbulive: The Sounds & Colors of Turkey

Mazhar-Fuat-ÖzkanPainted on Water featuring Sertab Erener & Demir DemirkanNY Gypsy All-Stars with Hüsnü Senlendirici and special guests


Saturday, June 27, 2009

From 3:00 PM to 7:00 PM

Central Park Summer Stage
The colorful culture of Turkey and the musical richness of Istanbul come alive with sounds, visuals, food.


Presented in association with the Turkish Ministry of Culture & Tourism and Serdar Ilhan.
Istanbulive: The Sounds & Colors of Turkey is an unprecedented event aimed at introducing Turkish music to the popular American consciousness. A Central Park SummerStage first, the afternoon festivities will feature major Turkish artists including Mazhar-Fuat-Özkan, a.k.a. MFÖ (pop music), Painted on Water featuring Sertab Erener & Demir Demirkan (jazz/folk/rock) and Hüsnü Senlendirici (gypsy music). The program celebrates the colorful Turkish culture with food, art, and visuals, while underlining the musical richness of Istanbul and the extraordinary virtuosity and diversity of Turkish music today.
Presented in association with the Turkish Ministry of Culture & Tourism and Serdar Ilhan.

5 comments:

  1. I am in love with Istanbul:))

    Sizi bir konuda mimledim,lütfen uğrayıp cevap
    verir misiniz?Çok mutlu olurum.

    Regards,A.Aslan

    ReplyDelete
  2. NY'un en çok konserlerini, sergilerini ve festivallerini özlüyorum. Birde tabiki botanik bahçesini çok görmek isterdim. Bu arada alaçatı comment'i için teşekkür ederim. ne güzel bir yer seçmişsin yaşamak için...:-) Ama yinede oralardan geri dönme derim. Belki yaaşlanınca uzun türkiye tatilleri olabilir ama ben olsam bunun dışında hiçbirşey yapmazddım...:-)
    sevgiler.
    arzu-acupofcaffein

    ReplyDelete
  3. Arzu,

    valla o kadar guzel programlar var ki.. haydi gelin, birlikte gidelim konsere..

    NY'tan selamlar,
    Dido

    ReplyDelete
  4. Aslan,

    ben blogunuzda mimlendigimi goremedim...

    ogrenmek istediginiz neydi?

    Dido

    ReplyDelete
  5. Merhaba öğrenmek istdediğim;şiirlerimi ve öykülerimi nasıl buluyorsunuz?İlk başlangıç
    sayfama fikirlerinizi yazar mısınız?
    (Buraya korkak av hayvanları giremez,postuma.Ben sonra silerim)
    Dostlukla...

    ReplyDelete